bomboş duyarlarla klavyenizi eskitmeyin.
bedava demek müsriflik demektir.
nokta.
yoksullara yardım etmek başkadır, "bedava" demek başkadır.
hatta indirimli demek başkadır, bedava demek başkadır.
"bedava", tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır.
aslında otobüsü ben bedava yapsam, mesai günü iş çıkışında yapardım.. hani ille bedava olacaksa...
bedava otobüs saçmadır.. bayram gezmesi için bedava otobüs tamamen saçmadır.
bunun yoksullukla, kültürle, değerle ilgisi yok.
bizde "bedava mezar bulsa içine yatar." diye bin yıllık deyiş var.
bedava'dan kurtulmamız lazım.
böyle şey söylenmez ama ben kaç tane askıda fatura ödedim bilmiyorum sayısını..
ama "su bedava olsun" derseniz ilk ben karşı çıkarım.
yoksula yardım edelim.
ama peynire koyduğun kdv nasıl yoksul zengin ayırmıyorsa "bedava" da ayırmıyor..
14.04.2024 · 44. sıra
denize
13.04.2024 00:06 ~ 00:09