tez konusu seçerken yapılacak en büyük 2 hata sevmediğiniz konuyu seçmek, danışmandan konu beklemek/dilenmektir.
sevdiğiniz konunun tezini yazarken zaten nefret edeceksiniz. açasınız gelmeyecek... görünce mideniz bulanacak. bir de sevmediği konuyu seçip kendine işkence neden eder bir insan? mazoşizm resmen bu. mutlu sonu da yok...
danışmandan konu istemek çok stratejik bir hatadır. danışmanın iyi bildiği konuda tez yazmak zaten biraz gerizekalılık... adam o konuya hakimse sen onun seviyesine gelene kadar zaten teze başlayamazsın doğru dürüst. hayatın cehennem olur. danışmanın ilgilenmediği bir konu bul ki rahat edesin... *
13.03.2022 · 46. sıra
denize
12.03.2022 18:40