Sık geçen başlıklar

5 yılda 2 kez haftasonu çalışınca ağlayan öğretmen 1

ekşi'de gör
sandık görevi gönüllü olmalı.. zorunlu angarya değil.

biri anayasa mahkemesine götürse keşke şunu.