Sık geçen başlıklar

insanlığı yok edecek buton elinde olsa basar mısın 2

ekşi'de gör
insanlığın, bu dünyanın kanseri olduğuna inanan biriyim. "basardım" diyen arkadaşları cesaretlerinden ötürü kutlarım. ancak ben bu inancıma rağmen bunu yapabileceğimi sanmıyorum. yaşamaktan mutluluk duyan günahsızları öldürme fikri benim için çok ağır. ıssız adaya düşse hiçbir hayvanı öldüremeyeceği için mecburiyetten vegan olacak biriyim ben. böyle kritik kararları almakla ilgili kesin konuşamıyorum. çünkü "basarım" demek başkadır ama sıra gerçekten basmaya geldiğinde herkes bu kadar soğukkanlı olabilir mi emin değilim.

ama bir şeyden eminim. hani "hâlâ ölmemesi" başlığında hepimizin ortak noktası olan bir kişi var ya? işte o, gözümün önünde debelene debelene kalp krizi geçirse, çekirdeğimi alır, seyrederim. asla kurtarmaya falan çalışmam.