bodrum'da göltürkbükü de bir pansiyon işletiyoruz o zamanlar, bir aile dostumuz var , devamlı geliyor her akşam
yiyip içip gidiyor, bize de iyilikleri olmuş zamanında bir şey demiyoruz ama neticede işletme orası yani para için çalışıyoruz
en sonunda bir akşam kendi geldiği yetmez gibi arkadaşlarını da çağırdılar , yediler içtiler
bizimkiler gene bir şey demeyecekti ben adisyon kestim dayanamadım
her şeyin sınırı olmalı
25.06.2024 · 32. sıra
thoothamon
24.06.2024 08:41