ekonomiyi skib bıraktıkları içindir.
Sık geçen başlıklar
vallexo 18
ekşi profiliyetiştirdiği sığırlar konu hakkında ne düşünüyor ben onu merak ediyorum.
borsada son günlerde yaşanan soygunlarla ilgili konuşmuş.
--- spoiler ---
1- doları baskılamak için gece saatlerinde kamu bankaları birbirine dolar-tl al sat yapıyorlar. her şeyleri suç, her şeyleri sahte. şimdi benzer bir hareketi borsada da görüyoruz.
2- belli aracı kurumlar üzerinden bazı şirketlerin değerini bilerek şişiriyorlar. farkında değiller ama bay kemal onları izliyor. bu işledikleri suçların hesabı sorulacak. sonra “emir geldi, yaptım” demek yok. benden söylemesi.
3- küçük yatırımcıyı da uyarıyorum. tasarrufunuz enflasyona ezilmesin diye borsaya giriyorsunuz ama asıl yem, bu gördüğünüz şişirilmiş değerlerde. maalesef avlanan siz olacaksınız.
4- sizlere şişirilmiş fiyatlarla hisse satılıyor, yabancılar da bu fiyatlardan sürekli hisse satıp payını azaltarak kaçıyor. uyarıyorum, küçük yatırımcı büyük zarar görecek. küçük yatırımcıyı soymaya hazırlanıyorlar.
5- spk ve borsa yönetimi olup biteni görmüyor mu peki? görüyor. zamanı gelince onlar da hesap verecekler, bilerek müdahale etmedikleri için… izliyorum, biliyorum.
--- spoiler ---
https://twitter.com/…luk/status/1593614767545061379
--- spoiler ---
1- doları baskılamak için gece saatlerinde kamu bankaları birbirine dolar-tl al sat yapıyorlar. her şeyleri suç, her şeyleri sahte. şimdi benzer bir hareketi borsada da görüyoruz.
2- belli aracı kurumlar üzerinden bazı şirketlerin değerini bilerek şişiriyorlar. farkında değiller ama bay kemal onları izliyor. bu işledikleri suçların hesabı sorulacak. sonra “emir geldi, yaptım” demek yok. benden söylemesi.
3- küçük yatırımcıyı da uyarıyorum. tasarrufunuz enflasyona ezilmesin diye borsaya giriyorsunuz ama asıl yem, bu gördüğünüz şişirilmiş değerlerde. maalesef avlanan siz olacaksınız.
4- sizlere şişirilmiş fiyatlarla hisse satılıyor, yabancılar da bu fiyatlardan sürekli hisse satıp payını azaltarak kaçıyor. uyarıyorum, küçük yatırımcı büyük zarar görecek. küçük yatırımcıyı soymaya hazırlanıyorlar.
5- spk ve borsa yönetimi olup biteni görmüyor mu peki? görüyor. zamanı gelince onlar da hesap verecekler, bilerek müdahale etmedikleri için… izliyorum, biliyorum.
--- spoiler ---
https://twitter.com/…luk/status/1593614767545061379
iyi bir şey mi kötü bir şey mi diye soracaklar vardır. akp'nin yaptığı her ekonomik hamleyi kesin yanlıştır diye düşünün bu kadar basit.
merkez bankasının hiç parasının olmaması için 55 milyar dolara ihtiyacı var, troll gelmiş ekonomi toparlanıyor diyor.
bazı aktroll'lerin ıslak rüyası.
bazı aktroll'lerin ıslak rüyası.
tek bir anlamı var; akp sefalet demektir.
bundan fazlasını yapamayız, üçüncü dünya savaşını başlatacak halimiz yok diyor işte. dünkü basın toplantısında swift sorularından nasıl kaçtığını gördük. ah para sen nelere kadirsin.
30 binlerde otoparklara yoğun bakım yatağı atılan günlerden, 90 binlerde hastanelerin boş olduğu günlere geldik. aşılar, doğal bağışıklık ve hafif geçen omikron sayesinde tabii ki.
- almanya'da enflasyon kaçtır?
+ ooo çok fazladır, %150 kadar vardır.
- hocam %150 diyor.
+ olur mu efendim ben söyledim 450-500 vardır diye.
- bazen 800'e kadar çıktığı görülmüştür.
+ ne anlatıyor bu?
- valla gayet iyi anlatıyor, aferin şaban.
+ ooo çok fazladır, %150 kadar vardır.
- hocam %150 diyor.
+ olur mu efendim ben söyledim 450-500 vardır diye.
- bazen 800'e kadar çıktığı görülmüştür.
+ ne anlatıyor bu?
- valla gayet iyi anlatıyor, aferin şaban.
500 diyanet personeli için alanya'da 5 yıldızlı alan xafira deluxe resort hoteli'ni 5 günlüğüne kapatmışlar.
https://twitter.com/…k33/status/1465695467598057475
ekonomik çöküşün ortasında vergilerimizle şu anda açık büfe keyfi yapıyorlar. oradan dönüp millete porsiyonlarınızı küçültün, israftan kaçının, 2 kilo yerine 2 adet domates alın diyecekler yüzsüzce.
https://twitter.com/…k33/status/1465695467598057475
ekonomik çöküşün ortasında vergilerimizle şu anda açık büfe keyfi yapıyorlar. oradan dönüp millete porsiyonlarınızı küçültün, israftan kaçının, 2 kilo yerine 2 adet domates alın diyecekler yüzsüzce.
düşük profildir. bazıları kahraman ol falan yazmışlar. daha cds'in ne olduğunu bilmeyen adamdan birak kahramanı, hiçbir şey olmaz.
ben bu yazıdan mutlaka dolar alın yakında şakkadanak 12 olacak anlamı çıkardım.
biliyorsunuz 3 lirayken verdiği dolar düşürme taktikleri neticesinde şakkadanak 9,80'e geldik.
biliyorsunuz 3 lirayken verdiği dolar düşürme taktikleri neticesinde şakkadanak 9,80'e geldik.
şikayet sebebi patatesin ellerinde kalmasıymış. bakın bu tam olarak patatese oyunu satmaktır. hukuk ayaklar altına mı alınmış, gençler haksız yere şiddet mi görmüş, demokrasi, insan hakları vb. hiç biri umurlarında değil.
sadece patates karşılığı oy veriyorlar. sonra da akp neden 30-35'in altına düşmüyor diyoruz. nasıl düşebilir ki bu tipler aramızda yaşıyorken. lanet olsun böyle düzene.
sadece patates karşılığı oy veriyorlar. sonra da akp neden 30-35'in altına düşmüyor diyoruz. nasıl düşebilir ki bu tipler aramızda yaşıyorken. lanet olsun böyle düzene.
hırsızlığı tespit eden memur bu ülkede görevden alınıyor, suçlu çıkarılıyor. hırsızlar korunuyor, işini yapmaya çalışanlar barındırılmıyor.
(bkz: yeni türkiye)
(bkz: yeni türkiye)
--- spoiler ---
operasyonlarla döviz kurunu hareketlendirerek ülkemizi ekonomik krizlerin altında ezmek için gece yarısı operasyonlarıyla defalarca atağa kalktılar. biz yurt dışındaki altınlarımızın tamamını ülkemize getirmek, döviz rezervlerimizi güçlendirmek suretiyle hazırlıklarımızı önceden yapmıştık. hamdolsun bu süreci de en az hasarla atlattık.
--- spoiler ---
doların tarihi rekorunu kırıp 8,80 olması ve sonra 10 kuruş inip şu an 8,70 olmasına en az hasar diyor sanırım. teşekkürler reis. 10 kuruş düşmese halimiz ne olurdu kim bilir(!)
kaynak
operasyonlarla döviz kurunu hareketlendirerek ülkemizi ekonomik krizlerin altında ezmek için gece yarısı operasyonlarıyla defalarca atağa kalktılar. biz yurt dışındaki altınlarımızın tamamını ülkemize getirmek, döviz rezervlerimizi güçlendirmek suretiyle hazırlıklarımızı önceden yapmıştık. hamdolsun bu süreci de en az hasarla atlattık.
--- spoiler ---
doların tarihi rekorunu kırıp 8,80 olması ve sonra 10 kuruş inip şu an 8,70 olmasına en az hasar diyor sanırım. teşekkürler reis. 10 kuruş düşmese halimiz ne olurdu kim bilir(!)
kaynak
ittifak ortağının devlet televizyonuna öcalan'ın kardeşinin çıkarmasına ses çıkarmayan birinin içi boş tehdididir. ciddiye almaya değmez.