Sık geçen başlıklar

battık deyip rte'ye oy veren sığır yetiştiricisi 2

ekşi'de gör
bir tane sığırın kaç lira olduğunu öğrenmeden yorumlanmaması gereken olay. profesörler maaşlarıyla ev kirası ve faturalarını ödeyemeyecek hale geldi sığır yetiştiricileri zengin oldu aq bildiğin klasik esnaf ağlaması bu daha da zam geçirmek için.

oooohh diyen gerizekalılar dikkat edin kendi götünüze girene zevk alma reaksiyonu gösteriyor gibi duruyorsunuz. cahil denilen halk basbaya beyaz yakalı sikiyor, cahil olan sizsiniz aq hem cahil hem aptalsınız.
yetiştirdiği sığırlar konu hakkında ne düşünüyor ben onu merak ediyorum.