Sık geçen başlıklar

ellerim kırılaysaydı da akp'ye oy vermeseydim 1

ekşi'de gör
şikayet sebebi patatesin ellerinde kalmasıymış. bakın bu tam olarak patatese oyunu satmaktır. hukuk ayaklar altına mı alınmış, gençler haksız yere şiddet mi görmüş, demokrasi, insan hakları vb. hiç biri umurlarında değil.

sadece patates karşılığı oy veriyorlar. sonra da akp neden 30-35'in altına düşmüyor diyoruz. nasıl düşebilir ki bu tipler aramızda yaşıyorken. lanet olsun böyle düzene.