hocam sizin "dur lan ekonomi üzerinde hiçbir iktisadi temele dayanmayan bir şey deneyeceğim şimdi" düşünceniz yüzünden ne diye ben bitmek zorundayım? hangi kitapta yazar, hangi anlayışa sığar bu? ekmeğin 3.5 lira olduğu, insanların dünden kalan bayat ekmeklere hücum ettiği bir dönemde fakir fukarayı daha da sınamaya, ekmeksiz bırakmaya ne hakkınız var? gerçekten soruyorum ne hakkınız var?
ortak aklın devrede olduğu, pratikte tecrübe edilmemesine rağmen en azından teoride geçerli bir iktisadi temele bağlı bir eylem olsa tamam lan devletim daha aydınlık bir gelecek için risk aldı gerekirse taş kemiririm diyeceğim. ama lise mezunu bir adam ekonomi tahsili almış hiçbir aklıselimin ikna olmadığı, hiçbir kitapta yazmayan bir teori ortaya atıyorsa ve bu teoriyi ekonomi tahsili almamış başka bir adam "bitersek hep beraber biteceğiz" diyerek destekliyorsa itiraz etmeye hakkım yok mu burada? lan necmettin batırelin şakkadanak teorisi bile daha elle tutulur kalıyor.
15.12.2021 · 37. sıra
werner raskolnikov
14.12.2021 00:18 ~ 03:12