Sık geçen başlıklar

ademogluateist 11

ekşi profili
adamın pensilvanya'da okuması, 20'li yaşların başında evlenmesi ve youtube'da bir sürü şu tarz vahabi, ihvancı tiplerin kuran okuma, ilahi okuma videolarını beğenmiş olması nedeniyle ; kendisinin geçmişte neci olabileceği hakkında büyük bir kanaatim oluştu.

adamın favladığı videolara bakın

youtube

playlist'i

youtube
şimdi ben 39 yaşındayım evli değilim. tek başıma yaşadığım rezidansta öğlen 12ye kadar uyudum. kalktım en sevdiğim müzikleri son ses açıp, uzunca tek başıma kahvaltımı yaptım, sonra bilgisayarda oyun oynadım, yürüyüşümü yaptım, kahvemi içtim, şimdi film izleyeceğim.
evliler ve çocuklular ne yaptı? muhtemelen şu anda avm otoparkında yer kapmaya çalışıyorlar.
eminim ki benim yerimde olmak için milyonlar vermeye bile hazır olan binlerce evli vardır.
özellikle sabah akşam kadın tribi yemiş, çocukların saçma sapan hareketlerine maruz kalmış erkeklerin dertten kap kara olmuş suratlarını görünce üzülüyorum.
şu an avm de kap kara suratlarıyla dolaşıyorlar.
artık iyice ortaya çıktı. erkekler olarak tüm foyalarını deşifre ettik. bunu bilmesine rağmen artık tongaya düşen erkek de saftır.
ortalama bir kadının hızlandırılmış yaşam özeti ;
gençken alfa erkeklerle gününü gün et. yaşı geçmeye başlayınca ama alfa erkekle evlenemeyince, zamanında reddettiğin, durumu nispeten iyi beta bir bir erkek kafesleyip apar topar evlen. içgüdülerinin emirlerine uy, hemen çocuk doğur.. çocuk misyonunu tamamladıktan hemen sonra beta erkeğin hayatını ona dar et. (anlamsız kaprisler, sürekli memnuniyetsizlikler.) beta erkeğinden çekişmeli davayla boşan. altınlara ve edinilen malların yarısına kolayca çök. çocuk için nafaka bağlat.
tek çocuklu geçim sıkıntısı olmayan bekar kadın olarak alfa erkeklerine geri dön..
bakın puanlama sistemi ile anlatacağım ;

erkek : ortalama bir üniversite okumuş, kıdemli mühendis, 15.000 tl geliri var, tipi, boyu ortalama, espri yeteneği ortalama, ortalama genel kültürü var, ortalama model arabası var, kirada tek başına oturuyor, instagramda 163 takipçi; 7 puan verelim

kadın : lise sonrası devam etmemiş, bir işe girip bir çıkıyor, sabit geliri yok, ailesiyle yaşıyor, ortalama boy, ortalama güzellik, genel kültür ortalama altı, instagramda 761 takipçi. ; 4 puan verelim

7 puanlık erkeğimiz, 4 puanlık kız ile tanışmak için mesaj atar. ancak 4 puanlık kızımız, 7 puanlık erkeğin profilini inceler, 'ay bu hadsiz ne cesaret bana mesaj atıyor' diye düşünür. mesaja cevap bile vermeye tenezzül etmez. tanışma gerçekleşmez.
sebebi kast sistemindeki balondur. sosyal medya yüzünden olmuştur. 10 yıl önceye kadar, kadınlar her zaman kendinden maksimum 1 puan yüksek erkekle evlenirken, şimdi kapıyı +4 puandan açıyorlar. örneğin 5 puanlık kadının 6 puanlık erkekle evlenmesi gerekirlen, 5 puanlık kadın instagram vs yüzünden 9 puanlık erkekle evlenmek istiyor. böylece hem 5 puanlık kadın hem de 6 puanlık erkek evlenemiyor.
eskiden instagram'ım yok deyince şaşırırlardı. şimdi şaşıran sayısı da azaldı. çünkü bir çok kişi kapatıyor.
özellikle kızlar kafayı yemiş durumda. herkes zengin, herkes güzel, herkes moda ikonu, herkes yemek gurusu..
2000 - 3000 takipçiden aşağı olan kız kalmadı. hepsi kendini ünlü sanıyor, röportaj kıvamında 'story'ler paylaşıyorlar.
instagram paralel evrende herkesin zengin ve mutlu olduğu bir platform.
peki beylikdüzü metrobüs kuyruğunda birbirini ittirenler kim? 1 tanesi bile instagramda yok..
ben artık bu sanal dünyayı görmek istemiyorum.