Sık geçen başlıklar

instagram'ı kapatanların sayısının çoğalması 2

ekşi'de gör
size kim diyor ki "sevemeyeceğiniz tarzda eylemler yapan insanları takip edin" diye?

kullandığınız mecrayı kullanma şeklinizi yönetemiyorsanız, kusura bakmayın ama sizde de bu abukluk vardır...

dedirtti...
eskiden instagram'ım yok deyince şaşırırlardı. şimdi şaşıran sayısı da azaldı. çünkü bir çok kişi kapatıyor.
özellikle kızlar kafayı yemiş durumda. herkes zengin, herkes güzel, herkes moda ikonu, herkes yemek gurusu..
2000 - 3000 takipçiden aşağı olan kız kalmadı. hepsi kendini ünlü sanıyor, röportaj kıvamında 'story'ler paylaşıyorlar.
instagram paralel evrende herkesin zengin ve mutlu olduğu bir platform.
peki beylikdüzü metrobüs kuyruğunda birbirini ittirenler kim? 1 tanesi bile instagramda yok..
ben artık bu sanal dünyayı görmek istemiyorum.