Sık geçen başlıklar

erkeklerin sadece güzelliğe baktığı gerçeği 6

ekşi'de gör
kadınlar neye bakıyor zekaya mı? kadınlar daha beter bu konuda.
evet. güzel olsaydım şu an zengin kocam olurdu köpeğim olurdu mk. gerçekten güzel bir kız isterse eskort olsun zengin koca bulur aşık eder.
bir düğüne gidin, gelinin okuduğu okul,mesleği,atomu parçalaması falan mı konuşulur yoksa güzel olup olmaması mı?
eskiden olsa kesinlikle evet derdim, ama belli bir yaşa geldiğinde güzelliğin 100 dolar olduğunu zekanın ve iyi huyun ise paha biçilemez olduğunu anladım. genç erkekler bu yazdıklarımı dikkate alsınlar.
1. ve 2. tercihimiz; güzellik ve fiziktir. aksini iddia eden net meriçtir.

yok önyargıymış, yok efenim zekaymış geçiniz.
güzelliğe bakan kitle, göte bakanların yanında azınliktır.