Sık geçen başlıklar

lezzet ankara 1

ekşi'de gör
bunu esnaf odası'nın falan düşünmesi lazım-dı, götlerini kaldırmadılar. milyar dolarlık şirketlere niye siz üzülüyorsunuz, lan... ne getir'i batırır ne yemeksepeti'ni.