Sık geçen başlıklar

kadınların bana yürüyebilirsin sinyalleri 8

ekşi'de gör
haftada bir calistigim dukkana fotoraf cektirmeye gelmesi,ulan insanin herhafta vesikalik fotograf ihtiyaci mi olur.
iyi ki yurumusum iki tane aslan gibi oglum bir de can yoldasim var.
kendisi sana yürüyorum demedikce , bana yuruyor diye kendi kendinize gelin güvey olmayın.

gülümsedi verecek, yol sordu hadi eve gidelim diyecek, dokundu sevişecek diye şifreler çözmeye çalışmayın.
anahtar kelime:

deli

bu kelimeyi duyuyorsanız sizin iş tamamdır.
hiç anlamıyorum ben. hep sanki nezaket gösteriyorlarmış gibi geliyor bana. belki de gerçekten öyle
sinyal mi kalmış dörtlü yakıyor çoğu kime sinyal verdiği belli değil ,nereye döneceği hiç belli değil..
hepsini okudum. şöyleyim bak:

1 - yok bu olmadı
2 - bu da olmadı
3 - yok la
4 - bu oldu mu? ha yok...
5 - o ne lan
.
.
.

kadınlar bana yürüyor da ben anlamıyorum sanıyordum. yok lan harbiden yürümüyorlarmış, bunların hiçbirisi bana olmuyor çünkü. lol.
kadınlar dünyasından bildiriyorum:

dokunarak konuşması
sizinle ilgili bir sürü soru sorması, sizi tanımaya çalışması
verdiğiniz bilgileri, ilgi alanlarınızı unutmaması
saçma esprilerinize gülmesi gibi vb.
metrobüste kartında bakiye olmadığı için yardımcı olduğunuz hanımefendinin teşekkür etmesi bana yürüyebilirsin sinyali değil, medeniyet göstergesidir.

öküz olmakla erkek olmak arasında ince çizgi var, geçmemeye dikkat edilmesi gereken sinyallerdir.