şu kızı başından bastırıp ters kelepçe yaparak gözaltına almanın tek bir izahı olamaz ya. suçludur suçsuzdur orası bambaşka konular. ülkemizin nerelere geldiğinin net göstergesidir bu. katil olmak onlyfansçı olmaktan daha değerli bu ülkede.
Sık geçen başlıklar
gorkemterzioglu 9
ekşi profiliakli dengesi yerinde olmayan bir siyahi ne de güzel gelmiş ülkemize.
geçiniz kardeşim şu iyimserliği geçiniz. bunları tekme sille tokat kovmadan ülkemizde böyle manzaraları daha çok görürüz.
geçiniz kardeşim şu iyimserliği geçiniz. bunları tekme sille tokat kovmadan ülkemizde böyle manzaraları daha çok görürüz.
4-5 gün sürecek bir eylem olsa gerçekten karşılığını bulabilir. ama beyaz götlüler ''ben toplu taşımaya binemem benim eylemimden ne olacak'' kafasında olacağı için maalesef çok katılım olmayacaktır.
ya biz başka ülkede yaşıyoruz ya bunlar.
bunun başka açıklaması olamaz.
bunun başka açıklaması olamaz.
illegal faaliyet yürüttüğü herkes tarafından bilinen şahıs........ diye devam ediyor bakan. e siz bu illegal faaliyet yürüten adamı hapse atmak yerine neden mitingler yaptırdınız, neden insanları etrafında toplattırdınız demezler mi adama?
bizim ülkemizde demezler.
bizim ülkemizde demezler.
yalancı ile ilgili herhangi bir yaptırım yok sonuçta.
o arkadaşların genelde 3 kişi 1 100lük içtik sonra bi 70lik geldi onu da bitirdik, oradan da başka mekana geçtik diye hikayeleri de vardır.
benimdir.
sigara içmiyorum, ama spor da yapmıyorum. beden tamamen ''bana'' ait olduğu için izin verirseniz bu konuda kararı ben vermek isterim.
bu ülkeden güvenebileceğimiz 3 tane kurum sayın desem 15 dakika düşünürsünüz saydığınız kurumların 2 tanesi şaibeli çıkar. neye güvenerek sorgusuz sualsiz aşı yaptırmayı kabul edebiliyorsunuz?
sigara içmiyorum, ama spor da yapmıyorum. beden tamamen ''bana'' ait olduğu için izin verirseniz bu konuda kararı ben vermek isterim.
bu ülkeden güvenebileceğimiz 3 tane kurum sayın desem 15 dakika düşünürsünüz saydığınız kurumların 2 tanesi şaibeli çıkar. neye güvenerek sorgusuz sualsiz aşı yaptırmayı kabul edebiliyorsunuz?
chp hdp ittifak laflarını ne maksatla çıkartıyorsunuz?
kılıçdaroğlu öcalan'ın mektubunu okudu diye mi böyle bir kanıya vardınız?
kılıçdaroğlu öcalan'ın mektubunu okudu diye mi böyle bir kanıya vardınız?