sadece aranmaktan değil aramaktan da nefret eden biri olarak bunları büyük oranda aştığımı düşünüyorum. ancak işle ilgili arandığımda hâlâ telefonu duvara fırlatasım geliyor. görsem tanımayacağım insanlarla gün içerisinde defalarca telefonda konuşmak zorunda kalıyorum. o kadar sinir bozucu bir durum ki...
Sık geçen başlıklar
murphycooper 6
ekşi profilitersine 25 yaşına kadar aşık olmak çoluk çocuk işi gibi geliyor bana. ne bileyim yani aklınız tam oturmamışken, dünya görüşünüz tam şekillenmemişken yaşanılan aşk çok da aşk değil sanki. ya da ben farklı yorumluyorum bilemedim. 25 yaşının son demlerinde olan birisi olarak söyleyebilirim ki bir gün bütün gücümle aşık olacağım, göreceksiniz.
emzik şeker. çocukken evimizin yakınında bi bakkal vardı, bi karne gününde hiç unutmam tüm çocuklara karne hediyesi olarak emzik şeker dağıtmıştı. o kadar hoşuma gitmişti ki bu olay 16-17 sene geçmiş üzerinden hâlâ gülümseyerek anıyorum.
hemen hemen hepsi, yeter ki güzel çalınsın. yine de sanırım en çok mutlu eden ukulelelerimin sesi.*
diğer insanlarda var hâlâ ama bende cidden kalmamıştır. bir eğitimden çıktım az evvel, insanlar o kadar hevesli ki. fikir üretiyorlar sürekli. bende asla fikir yok, dinliyorum sadece. sönmüş çünkü yaşama hevesim, sevincim, amaçlarım. hiçbir amacım kalmamış. keşke diyorum keşke hiç yaşamamış olsaydım.
kına gecesinde yapamıycam diye arayan ela'yı ikna eden levent'in, nikah günü ela'ya "ben bu aşka olan inancımı kaybettim ela" diyerek ela'yı terk etmesidir. daha büyük şerefsizlik yok. doktor levent en büyük kinim sana it herif.