Sık geçen başlıklar

telefonla aranmaktan nefret etmek 3

ekşi'de gör
inanılmaz bi panik atak yaratıyor bende. belki kötü haber almaktan korkmak belki de insanlarla muhatap olmaktan kaçmak
sadece aranmaktan değil aramaktan da nefret eden biri olarak bunları büyük oranda aştığımı düşünüyorum. ancak işle ilgili arandığımda hâlâ telefonu duvara fırlatasım geliyor. görsem tanımayacağım insanlarla gün içerisinde defalarca telefonda konuşmak zorunda kalıyorum. o kadar sinir bozucu bir durum ki...
karnıma ağrı girmesine neden olan çağrı. kimin aradığı umrumda değil, telefon çaldığı an kötü oluyorum.
mesleki deformasyon. telefonla kötü haber aldığımız için böyle olduk.
son 4 yıldır telefonum her zaman sessizdedir.