kendine güveni olan insanın yaptığı/yapacağı bir harekettir.
eğer kendine güvenin yoksa binali gibi kuyruğunu kıstırıp, başın önde kaçarsın.
Sık geçen başlıklar
dedi ne haber dedim umut verme 14
ekşi profilimerhaba,
yukarıdaki saygısız cahillerimizin kusuruna bakmayın.
sorum yok, sadece bu güzel kültüre sahip çıktığınız ve bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
bıyıklarınıza sağlık.
yukarıdaki saygısız cahillerimizin kusuruna bakmayın.
sorum yok, sadece bu güzel kültüre sahip çıktığınız ve bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
bıyıklarınıza sağlık.
aynen.
yuh amk ne mal adamlarsınız. şunun üzerinden bile insanları sınıflandırabiliyorsunuz. ben ki oldukça şekilci bir insanım, beni bile aştı bu.
yuh amk ne mal adamlarsınız. şunun üzerinden bile insanları sınıflandırabiliyorsunuz. ben ki oldukça şekilci bir insanım, beni bile aştı bu.
akşama kalmaz "90'lara vefa" gibi bir başlıkla ekşi şeyler'e düşer bu kampanya. sonra oradan daha da hızlı yayılır. demişti dersiniz. malımı tanıyorum.
ekşi şeyler'e koymazlarsa da ben bu entry'i siler hiçbir şey olmamış gibi takılırım.
ekşi şeyler'e koymazlarsa da ben bu entry'i siler hiçbir şey olmamış gibi takılırım.
bundan rahatsızlık duyup gelmeyin diyen arkadaşlar bilsin ki istanbul'da yaşayıp izmir'i kaçış olarak gören insanların neredeyse tamamı istanbul'un eğitimli, seviyeli beyaz yakalılarıdır.
o yüzden korkmayın yani. gelenler ortalamayı düşürmez tersine yükseltir.
o yüzden korkmayın yani. gelenler ortalamayı düşürmez tersine yükseltir.
insan olamamış hayvanlarca katledilmiş.
hayvanı tutsak et, istediklerini yapsın diye eziyet et, üstüne zevk için işkence et sonra o hayvan insan öldürdü diye çok acılı bir yöntemle infaz şovu düzenle.
oğlum insanlık çok süper ya.
hayvanı tutsak et, istediklerini yapsın diye eziyet et, üstüne zevk için işkence et sonra o hayvan insan öldürdü diye çok acılı bir yöntemle infaz şovu düzenle.
oğlum insanlık çok süper ya.
aldanma çocuksu mahsun yüzüne cegevera'nın.
nick'i görmesem inanabileceğim bir palavra. bu herife kızıyoruz ediyoruz ama bildiğin sosyal sorumluluk prejesi yürütüyor adam. okumadan, sorgulamadan fikir ve yargı sahibi olabildiğimizi yüzümüze yüzümüze vuruyor.
yine de topsun olm.
nick'i görmesem inanabileceğim bir palavra. bu herife kızıyoruz ediyoruz ama bildiğin sosyal sorumluluk prejesi yürütüyor adam. okumadan, sorgulamadan fikir ve yargı sahibi olabildiğimizi yüzümüze yüzümüze vuruyor.
yine de topsun olm.
şehirlerarası gidecek oldukları için mümkün olduğunca şehir merkezinden uzak tutulmaları amacıyla yapılan mantıklı harekettir.
istanbul gibi bir metropolde yaşamanın bazı zorlukları olması, bir şeylerden fedakarlık edilmesinin gerekiyor olması normal. sonuçta üçüncü köprüyü kullanmak zorunda olanlar her gün işe gitmek için karşıya geçmesi gerekenler değil.
15 milyon insan çük kadar şehirde yaşamakta ısrarcı oluyorsa bunlara katlanmayı da kabul ediyor demektir.
istanbul gibi bir metropolde yaşamanın bazı zorlukları olması, bir şeylerden fedakarlık edilmesinin gerekiyor olması normal. sonuçta üçüncü köprüyü kullanmak zorunda olanlar her gün işe gitmek için karşıya geçmesi gerekenler değil.
15 milyon insan çük kadar şehirde yaşamakta ısrarcı oluyorsa bunlara katlanmayı da kabul ediyor demektir.
(bkz: istanbul üniversitesi demedim)
(bkz: istanbul'da bir üniversite dedim)
şahsen beni tatmin etmemiştir.
(bkz: istanbul'da bir üniversite dedim)
şahsen beni tatmin etmemiştir.
herkesin stajyer aradığı ağ.
arkadaşlar stajyer dediğimiz kişi türkiye şartlarında, okurken pratik yapma ihtiyacıyla kısa süreli çalışandır.
para vermemek için utanmadan "stajyer arıyoruz." diyip emek hırsızlığınıza kılıf ayarlıyorsunuz kendinizce.
bu yaz iki farklı şirkette toplam 3 ay staj yaptım. ikisi de yol + yemek üstüne az da olsa bir harçlık bile verdi. ama başka şirketlerde bunların hiçbirini alamayan arkadaşlarım da vardı.
biraz insanlık. el insaf!
arkadaşlar stajyer dediğimiz kişi türkiye şartlarında, okurken pratik yapma ihtiyacıyla kısa süreli çalışandır.
para vermemek için utanmadan "stajyer arıyoruz." diyip emek hırsızlığınıza kılıf ayarlıyorsunuz kendinizce.
bu yaz iki farklı şirkette toplam 3 ay staj yaptım. ikisi de yol + yemek üstüne az da olsa bir harçlık bile verdi. ama başka şirketlerde bunların hiçbirini alamayan arkadaşlarım da vardı.
biraz insanlık. el insaf!
bunu hatırladığını iddia eden kişi ağır yalancıdır.
yemeyin oğlum bizi. insan böyle bir şeyi nasıl hatırlayabilir ki? ne yani "aa bu benim şimdiye kadar dinlediğim ilk yabancı müzik. bunu ömrümün sonuna kadar unutmayacağım!" mı dediniz kendinize?
helal olsun vallaha.
yemeyin oğlum bizi. insan böyle bir şeyi nasıl hatırlayabilir ki? ne yani "aa bu benim şimdiye kadar dinlediğim ilk yabancı müzik. bunu ömrümün sonuna kadar unutmayacağım!" mı dediniz kendinize?
helal olsun vallaha.