başlığı "size kimler vermedi" diye değiştirsek daha münasip olur sanki.
o değil destan yazan var.
adama hiç kimse vermemiş lan...
Sık geçen başlıklar
ersen ve gakkoslar 38
ekşi profiliabla adam sana kaldırabilmiş, sen ne derdindesin ya...
edit: ayrıca tüm türkiye o onbeş dakika çalışan darbeli matkabın hangi marka olduğunu merakta şu an.
öpüp başımıza koyacağız
edit: ayrıca tüm türkiye o onbeş dakika çalışan darbeli matkabın hangi marka olduğunu merakta şu an.
öpüp başımıza koyacağız
adamın son teklifi kabul etmemesine laf edenler var.
arkadaş adam seni sikmiş. üstelemesen, ekşiye taşımasan sikildiğinle kalacaksın.
bu adam "amazon'a nasıl güveneyim ben?" diyor.
haklı adam amazon'un son teklifini kabul etmemekle.
ben şimdi parayı denkleştirip -ki iyi para- cihazı alacağım. sonra böyle yarak kürek bir macera yaşayacağım. amazon bana "babaoli sen bu zamli fiyattan al, ben sana fazlasını iade edeceğim" diyecek.
belki bende para kalmadı?
ben oradan buradan, biraderden, arkadaştan aldım hadi. üç gün sonra amazon bana "al baboli. sana 10-15 hatta 25 binlik hediye çeki" derse???
ben biradere dönüp "ya abim amazon'un götlüğü, hediye çeki vermiş. kusura bakma" mı diyeyim?
ya ben o ekstra parayı niye emanet ediyorum amazon'a amına koyayım siz mal mısınız cidden?
sonra da gel ekşi'deki gebeşler sana "eeeeamk adamlar sana hediye çeki vermiş hala ötüyorsun yarraaam" desin.
edit: al. son eklemeye göre amazon aradaki farkı hediye çeki olarak vermiş. netice ne?
adam amazon'dan 27 bin liralık alışveriş yaptığı için 12 bin liralık daha mal almak zorunda kaldı. amazon da oldu bana "hatasını telafi eden büyük firma"
hassiktir amk...
düdüt: sağolsun amazon hediye çeki tanımlamış da bizimkisi neticede ilk aldığı fiyattan alabilecek olmuş cihazı. ben yanlış anlamışım
e amazon şimdi koskoca şirkette yok mu "biz bu boku niye yedik?" diyen adam
çenemizi yordun...
bi hukuki yaptırımdan kaçma havası da sezmiyor değilim ya.
.neyse...
arkadaş adam seni sikmiş. üstelemesen, ekşiye taşımasan sikildiğinle kalacaksın.
bu adam "amazon'a nasıl güveneyim ben?" diyor.
haklı adam amazon'un son teklifini kabul etmemekle.
ben şimdi parayı denkleştirip -ki iyi para- cihazı alacağım. sonra böyle yarak kürek bir macera yaşayacağım. amazon bana "babaoli sen bu zamli fiyattan al, ben sana fazlasını iade edeceğim" diyecek.
belki bende para kalmadı?
ben oradan buradan, biraderden, arkadaştan aldım hadi. üç gün sonra amazon bana "al baboli. sana 10-15 hatta 25 binlik hediye çeki" derse???
ben biradere dönüp "ya abim amazon'un götlüğü, hediye çeki vermiş. kusura bakma" mı diyeyim?
ya ben o ekstra parayı niye emanet ediyorum amazon'a amına koyayım siz mal mısınız cidden?
sonra da gel ekşi'deki gebeşler sana "eeeeamk adamlar sana hediye çeki vermiş hala ötüyorsun yarraaam" desin.
edit: al. son eklemeye göre amazon aradaki farkı hediye çeki olarak vermiş. netice ne?
adam amazon'dan 27 bin liralık alışveriş yaptığı için 12 bin liralık daha mal almak zorunda kaldı. amazon da oldu bana "hatasını telafi eden büyük firma"
hassiktir amk...
düdüt: sağolsun amazon hediye çeki tanımlamış da bizimkisi neticede ilk aldığı fiyattan alabilecek olmuş cihazı. ben yanlış anlamışım
e amazon şimdi koskoca şirkette yok mu "biz bu boku niye yedik?" diyen adam
çenemizi yordun...
bi hukuki yaptırımdan kaçma havası da sezmiyor değilim ya.
.neyse...
kız öğrenci olsa "sevimli" olur, "hanım hanımcık" olur, "tam nikahı basmalık" olur. olur da olur...
erkek olunca "awww"
seni amcık ağızlı seni...
erkek olunca "awww"
seni amcık ağızlı seni...
adam koskoca bakan
"sülalenize kadar sikeceğiz, dübürünüzden cımbızla kıl yolacağız"
diyecek hali yok.
kibarca söylemiş işte...
"sülalenize kadar sikeceğiz, dübürünüzden cımbızla kıl yolacağız"
diyecek hali yok.
kibarca söylemiş işte...
görevi devralırken kelini yağlamasından belliydi her şey...
"bu aracın 0km'si 1500tl olabilir. ben "ersen ve gakkoslar "isimli sanatçı olarak bunun döşemelerini kendim tasarımım olan döşemelerle değiştirdim ve aha da imzam. bunun fiyatı 1900tl"
konu kilit.
yarrrrrrrrak kesersin bana ceza...
edit: bu arada 1900tl'nin 1500'ü araç bedeli. 400'ü sanatçının telif hakkı. yani 0 400 de vergiden muaf.
karambolde bir kuruş vermeden de 400tl kara para da akladım mı?
böyle böyle de ticaret öğrenirsiniz amk...
büdüt: sanatçılar da vergi veriyormuş.
"fiyat 2000 amk. 100'ü sanatçının vergi şeysi"
ne oldu? engelledin mi benim fahiş fiyatı?
vergisini de verdim, kara parayı hala aklamış vaziyetteyim bak.
geçiniz...
konu kilit.
yarrrrrrrrak kesersin bana ceza...
edit: bu arada 1900tl'nin 1500'ü araç bedeli. 400'ü sanatçının telif hakkı. yani 0 400 de vergiden muaf.
karambolde bir kuruş vermeden de 400tl kara para da akladım mı?
böyle böyle de ticaret öğrenirsiniz amk...
büdüt: sanatçılar da vergi veriyormuş.
"fiyat 2000 amk. 100'ü sanatçının vergi şeysi"
ne oldu? engelledin mi benim fahiş fiyatı?
vergisini de verdim, kara parayı hala aklamış vaziyetteyim bak.
geçiniz...
burhan kuzu da anayasa profesörü idi. kitabını bile yazmıştı.
hitler de onbaşıydı
siktiriniz gidiniz amınıza koyayım
edit: bu arada bilal erdoğan da harvard üniversitesinde kamu yönetimi master'ı yapmıştır.
al bu bilgiyi de nerene dayarsan daya
hitler de onbaşıydı
siktiriniz gidiniz amınıza koyayım
edit: bu arada bilal erdoğan da harvard üniversitesinde kamu yönetimi master'ı yapmıştır.
al bu bilgiyi de nerene dayarsan daya
dikkat et yalnız, köpeği olursun...
bunun jürisi olduğu akademik ünvanlar, kağıdını okuduğu sınavlar dahil iptal edilmeli.
bunlar yüzünden burhan kuzu'lar bu ülkede anayasa profesörü olup ders verdi, kitap yazdı, vekil oldu.
bunlar yüzünden burhan kuzu'lar bu ülkede anayasa profesörü olup ders verdi, kitap yazdı, vekil oldu.
şunlara vize veren ingiltere bizi konsolosluklarda kabız eşşek gibi kıvrandırıyor ya...
gaddemit...
gaddemit...
"benim istediğim olmazsa sokayım demokrasisine..."
sen verme oy amk...
sen verme oy amk...
ne güzel islam lan bu.
bize hep "allahuakbar" diyip kafa kesenlerini iteliyorlar aq....
bize hep "allahuakbar" diyip kafa kesenlerini iteliyorlar aq....
bu ne demek şimdi?
yıldız tilbe şarkısı mı serdar ortaç mı?
varsa bir bildiğin söyle biz de kabul etmeyelim zaten? kendi aranızda konuşuyorsanız bize ne demeye çalışıyorsun?
yıldız tilbe şarkısı mı serdar ortaç mı?
varsa bir bildiğin söyle biz de kabul etmeyelim zaten? kendi aranızda konuşuyorsanız bize ne demeye çalışıyorsun?
yalnız şimdi birinin parasına çökmek dediğin ya gidip elinden almakla olur, ya sende olan parasını geri vermemekle.
putin gazı falan euro ile satıp parayı da ab ülkelerindeki bankalarda bırakıp ukrayna’ya dalmış.
strateji dehası yarrama bak sen.
ulan arap şeyhi olsa yapmaz şu dangalaklığı.
herif o kadar emin ki “abi kırım ne ya? al amk ukrayna büsbütün köpeğin olsun senin” diyeceklerine buna.
ne zerre tereddütü varmış o parayı rahat rahat kullanmakla ilgili, ne de bir “b planı”.
neyse ya ayıya falan mı biniyodu bu neydi??
putin gazı falan euro ile satıp parayı da ab ülkelerindeki bankalarda bırakıp ukrayna’ya dalmış.
strateji dehası yarrama bak sen.
ulan arap şeyhi olsa yapmaz şu dangalaklığı.
herif o kadar emin ki “abi kırım ne ya? al amk ukrayna büsbütün köpeğin olsun senin” diyeceklerine buna.
ne zerre tereddütü varmış o parayı rahat rahat kullanmakla ilgili, ne de bir “b planı”.
neyse ya ayıya falan mı biniyodu bu neydi??
“biz suriyeli’ler toplum olarak…”
kardeş mevzu da o.
siz suriyeli’ler toplum olarak nabıyonuz amk burda ya??
kardeş mevzu da o.
siz suriyeli’ler toplum olarak nabıyonuz amk burda ya??
çin abd'yi twitter'dan tehdit ediyor.
vpn'le falan girdiler ellaaam
abd twitter'ı da yasaklasa ya da resmi hesaplarını askıya aldırtsa bunların, yarrak gibi kalacaklar. hiç birimizin haberi falan da olmayacak
yavaş tehdit etsin amk
edit: arkadaşlar “tehtid” mi “tehdit” mi diye mesaj atmayın allah’ın aşkına. amk dünden beri on kere editledim lan. bi karar verin kendimden şüpheye düşücem
büdüt: tehdit ulan tehdit. gençliğimi yediniz be
vpn'le falan girdiler ellaaam
abd twitter'ı da yasaklasa ya da resmi hesaplarını askıya aldırtsa bunların, yarrak gibi kalacaklar. hiç birimizin haberi falan da olmayacak
yavaş tehdit etsin amk
edit: arkadaşlar “tehtid” mi “tehdit” mi diye mesaj atmayın allah’ın aşkına. amk dünden beri on kere editledim lan. bi karar verin kendimden şüpheye düşücem
büdüt: tehdit ulan tehdit. gençliğimi yediniz be
ankara’dan metallica konserine gitmişiz ama cepte kuruş para kalmamış
kızın biri gözümüzün önünde bir kediye 200gram döner kestirdi. tavuk döner yok o zamanlarda. koydu hayvanın önüne
kız iki adım uzaklaşır uzaklaşmaz hayvanı “siktirgieeeet huleayn” diye kovalayıp aldık döneri yerden. gittik bakkaldan bi ekmek alıp iki kişi yumulduk
kızın biri gözümüzün önünde bir kediye 200gram döner kestirdi. tavuk döner yok o zamanlarda. koydu hayvanın önüne
kız iki adım uzaklaşır uzaklaşmaz hayvanı “siktirgieeeet huleayn” diye kovalayıp aldık döneri yerden. gittik bakkaldan bi ekmek alıp iki kişi yumulduk
lan biz metroda falan telefonu ne şekil tutacağımızı şaşırıyoruz biri yanlış anlar da laf anlatana kadar götümüze sokarlar telefonu diye. amın oğlundaki rahatlığa bak