Sık geçen başlıklar

sınıfa termosla kahve getiren üniversite öğrencisi 3

ekşi'de gör
kız öğrenci olsa "sevimli" olur, "hanım hanımcık" olur, "tam nikahı basmalık" olur. olur da olur...

erkek olunca "awww"

seni amcık ağızlı seni...
starbucks'tan yeni aldigi kahveyle gelse tiki, zengin pici, vb; pet siseye kahve koyup getirse fakir, ezik, kahve senin neyine aq comari denilecek insandir. napsin aq dolmalik biberle mi icsin kahveyi? avucuyla mi getirsin? napsin amina koyim?
üniversite kantininde, musluk suyuyla yapılan üçü bir arada içmek yerine, yurdunda taze çekilmiş çekirdekten yaptığı sütlü filtre kahve içmek isteyen kız olabilir. evet o bendim.

edit: hayır starbucks termosum yok, gloria jeans termosum var ^.^