Sık geçen başlıklar

ab'nin rusya'nın 300 milyar euro'suna çökmesi 1

ekşi'de gör
yalnız şimdi birinin parasına çökmek dediğin ya gidip elinden almakla olur, ya sende olan parasını geri vermemekle.

putin gazı falan euro ile satıp parayı da ab ülkelerindeki bankalarda bırakıp ukrayna’ya dalmış.

strateji dehası yarrama bak sen.
ulan arap şeyhi olsa yapmaz şu dangalaklığı.

herif o kadar emin ki “abi kırım ne ya? al amk ukrayna büsbütün köpeğin olsun senin” diyeceklerine buna.

ne zerre tereddütü varmış o parayı rahat rahat kullanmakla ilgili, ne de bir “b planı”.

neyse ya ayıya falan mı biniyodu bu neydi??