Sık geçen başlıklar
doğru değildir. doğrusu şudur:

açık giyinmeyi tercih ettiğinde kötü bakışlara maruz kalmayacağını bilmek, kendini güvende hissetmeye devam etmenin medeniyet olması..
"ya saçmalamayın kesin içeride kedi var ondan yapıyor köpecikler." diyenler ne bekliyor? araba sahibinin "heee, meğer kedi yüzünden arabamı parçalamışlar. eheheh. şapşikler. " diyip rahatlamasını mı?

bu adamın uğradığı zarardan kim sorumlu?
ciddi anlamda geçerliği olan tarihsel belgelere dayanan bu açıklama ile alay edilmesi ekşi sözlüğün cehaletin yuvasına dönüşmeye başladığının göstergesidir.

şimdi uzun uzun burada anlatacak vaktim yok, fakat samuel noah kramer'ın kitabındaki şu alıntı kürtlerin piramitlerle yakından alakalı olduğunu gözler önüne seriyor;

"kürtler, nil nehrinin kıyısına geldiklerinde durdular ve şöyle dediler,

- 50 kuruş ver lan tırrek"
şu ana kadar şu konuda mantıklı tek bir açıklama duymadım... tek bir mantıklı açıklama...

hep söylemişimdir. feminizm asıl ulaşması gereken kırsalda ezilen kadınlar için çabalamak yerine; modern, kentli kadının şımarıklığı ve kaprisine hizmet ediyor...
beni mutlu edendir. lütfen ölme... lütfen... sana ölümden daha ağır gelecek o itibarsızlık hissini yaşamadan ölme.

edit: pensilvanya'dakini kastediyorum.
bakın sevgili kadın arkadaşlar...lütfen sakin olun;

bu yanlış tercihlerle ilgili uyarılmanız katilin savunulduğu ve sizin suçlandığınız anlamına gelmiyor. kimse sen öldürülmeyi hak ettin demiyor. kimse katile iyi yapmış da demiyor; herkes diyor ki;

- bak bu x türdeki kişiler tehlikeli olabilir, allah korusun başına kötü şeyler gelebilir. dikkatli ol...

şimdi buna karşılık;

- ne yani katili mi savunuyorsun??? katili eleştirsene!! demeniz sizin okuduğunuzu anlamak istemeyip ezbere tepki gösterdiğinizi gösterir.

katili nasıl eleştirelim? katillere seslenip;

- katiller! öldürmek kötü bir davranıştır. bırakın bunu, mu diyelim?

kötülere laf anlatamazsınız... bunun yerine biz iyilere seslenmeyi tercih ediyoruz ve masum kadınlarımızı uyarıyoruz ve diyoruz ki hayatınıza alacağınız kişiye dikkat edin. "masaya yumruğunu vursun, sert olsun, beni kıskansın..." diyerek hayatınıza kimseyi almayın.

edit: gerçekten akıl alacak gibi değil..."öldürenlere laf söylemiyorsunuz" diyenler var. özgecan olayını örnek gösterip "alın bakın demek ki yanlış tercih diye bir şey yokmuş" diyen var. ben artık laf anlatmayı bırakıyorum...
olayın aslını bilmiyoruz. annenin iyi bir anne olup olmadığını bilmiyoruz. kız ile annenin ilişkisini bilmiyoruz.

ben kızın abisiyim eniştesiyim diye insanlar çıkıyor bir şeyler söylüyorlar, onların kimler olduğunu bilmiyoruz. bilmiyoruz... bu kadar şeyi bilmezken nasıl bu kadar gaza gelebiliyorsunuz arkadaşlar?