Sık geçen başlıklar

atnickli 13

ekşi profili
e yani?
okumus da nolmus?
bize ya da devlete bir faydasi var mi ya da olmus mu?
eger din diye bir sey varsa kendisine faydali olmus olabilir o da bizim zerre umrumuzda degildir.

tanim: gereksiz bir eylemin gereksiz aciklanmasi, tabi ki gereksiz bir kisi tarafindan..
futbolun ne kadar nankor oldugunun canli kaniti adeta. sen 10 sene boyunca takimin gotunu kurtar sonra bikac mac sicinca itin gotune soksun herkes seni..
arkandayiz muslera senin varligin yeter!
erdogan ecevit ile dalga geciyordu oyle mi durulur amerikan baskani’nin karsisinda diye.

hadi bakalim erdogan, vur masaya yumrugunu “sen kimsin de bize soykirim yapti dersin” de bakalim hadi yiyorsa!

sen bunu de ben de hayatimda ilk kez sana oy vereyim!

tanim: gereksiz bir gorusme

gorusmeden sonra gelen edit:
keske hakli cikmasaydim:
(bkz: 1915 olayları hamdolsun gündeme gelmedi)
tirsmis gundeme gelecek diye.
bu amina kodumun cocuklari da nerede bir eylem var alakali alakasiz oradalar. orta kantini kendilerine ev edinmis serefsiz vatan hainleri..
hayir bunlar yuzunden her eylem teror propagandasina donusurdu. yemek fiyatlarindan tut rektor atamasina kadar. 20 sene once de ayni hala ayni amk