Sık geçen başlıklar

abdülhamit günde en az 7 kez yasin okurdu 2

ekşi'de gör
zaten besmelesiz imza atmayarak üç milyon km kare toprak kaybetti.

yasin de okuyormuş meğerse. demek ki dinin hiç bir faydası olmadığını kanıtlamaya çalışmış.
e yani?
okumus da nolmus?
bize ya da devlete bir faydasi var mi ya da olmus mu?
eger din diye bir sey varsa kendisine faydali olmus olabilir o da bizim zerre umrumuzda degildir.

tanim: gereksiz bir eylemin gereksiz aciklanmasi, tabi ki gereksiz bir kisi tarafindan..