yine bir ergen; 30 yaş üstü bir kadın tarafından reddedilmiş belli ki.
ah kıyamam
Sık geçen başlıklar
sen kendini ne saniyorsun 11
ekşi profilibakin okuyun hanımlar, eve geliyorsa sevişmek icin gelmiştir yazmışlar lan. sonra da "eve niye gelmiyorsun kezban misin? sadece kahve içeceğiz" derler.
okuyun da bunları. bu ayakları yemeyin.
okuyun da bunları. bu ayakları yemeyin.
kargo - yıldızların altında yazmış adam. beş kişi de beğenmiş. şaka mı bu????? dokuzdan fazla albümü olan gruba yazılana bak. aleyna tilki dinlemekten beyinler yanmış galiba.
vay anasını. ıyi ki z kuşağı değiliz ha. manyak manyak şarkılar dinleyip üstüne bir de cillop gibi gruplarsan bihaber olmak rezalet olurdu.
vay anasını. ıyi ki z kuşağı değiliz ha. manyak manyak şarkılar dinleyip üstüne bir de cillop gibi gruplarsan bihaber olmak rezalet olurdu.
(bkz: türkçe sözlük)
edit: başlığın ilk hali "şuan şu dakka neye indirim gelse alırsın" idi. moderasyon düzeltmiş.
edit: başlığın ilk hali "şuan şu dakka neye indirim gelse alırsın" idi. moderasyon düzeltmiş.
naptın kız?
sağlıklı misin? huzurlu musun? mutlu musun? geri kalanlar önemli değil. umarım seni çok seven ve senjn de çok sevdiğin bir sevgilin ya da eşin vardır. yalniz kalmanı istemem.
sağlıklı misin? huzurlu musun? mutlu musun? geri kalanlar önemli değil. umarım seni çok seven ve senjn de çok sevdiğin bir sevgilin ya da eşin vardır. yalniz kalmanı istemem.
"bu kimin sesi?"
bir konuda "'bunun böyle olması gerekiyor " demiştim o da bu kimin sesi diye sormuştu. meğerse ses anneme aitmiş aslında ben öyle istemiyormuşum.
not: canım anamı çok severim. o kendince benim mutlu olmam için bir şey söylemişti bana. ben de hiç sorgulamadan kabul etmiştim. yani benim de suçum var. bunu kendisine de söyledim psikolog gorusmemden sonra, çok zeki ve empati seviyesi yüksek olduğu için onda da farkındalık oluştu. ıletişim yeteneği mükemmel olduğu için ona da teşekkür borçluyum. bebişkom.
bir konuda "'bunun böyle olması gerekiyor " demiştim o da bu kimin sesi diye sormuştu. meğerse ses anneme aitmiş aslında ben öyle istemiyormuşum.
not: canım anamı çok severim. o kendince benim mutlu olmam için bir şey söylemişti bana. ben de hiç sorgulamadan kabul etmiştim. yani benim de suçum var. bunu kendisine de söyledim psikolog gorusmemden sonra, çok zeki ve empati seviyesi yüksek olduğu için onda da farkındalık oluştu. ıletişim yeteneği mükemmel olduğu için ona da teşekkür borçluyum. bebişkom.
ıstanbula dönüşü falan yazanlar boğazda mi oturuyo bilmek isterdim. ulan ise gitmek için 2 saat yol tepiyorsunuz, o çok övdüğünüz denizi ancak pazar görüyorsunuz. sonra gelmiş "in gizil yini istinbili dinişi" diyorsunuz. hahaha. güldüm.
erkek arkadaş mi sevgi mi stediklerine emin olmadan biri ile flört etmek.
ben yaptım mesela bunu. yaparken bilmiyordum. bir cocukla konuşuyordum ve ondan hoşlandım sanıyordum. sonra mesaj attim ve yazmadı uzun bir süre. muhtemelen işi gücü vardı adamın. kızacak değilim fakat.... mesajına cevap vermeyince bir anda onla konuşmak istemediğimi anladim. ve dedim ki... ben bu çocuktan hoşlanıyor olamam. çünkü birinden cidden hoslansaniz daha toleranslı olursunuz. böyle basit şeylerde konuşmayı kesmek istemezsiniz
demek ki benim ihtiyacım olan şey, erkek arkadaş degil; konuşabileceğim, anlatabileceğim beraber vakit geçirebileceğim normal bir arkadaş. yani ilgi ve sevgi ihtiyacı duyduğum bir dönemdeyim demek ki. bunu anlamak çok iyi geldi bana mesela. artık uzaktaki arkadaşlarımla daha sık konuşuyorum ve iş yeri arkadaşlıklarımi pekistiriyorum.
bazen... neye ihtiyacımız olduğunu düşünmeden bodoslama atlıyoruz ve sonra "neden olmuyor" diye ağlıyoruz. olmaz ,çünkü zaten istemiyorsun ki. bence sevgili kadın kardeşlerim siz de dikkat edin buna
ben yaptım mesela bunu. yaparken bilmiyordum. bir cocukla konuşuyordum ve ondan hoşlandım sanıyordum. sonra mesaj attim ve yazmadı uzun bir süre. muhtemelen işi gücü vardı adamın. kızacak değilim fakat.... mesajına cevap vermeyince bir anda onla konuşmak istemediğimi anladim. ve dedim ki... ben bu çocuktan hoşlanıyor olamam. çünkü birinden cidden hoslansaniz daha toleranslı olursunuz. böyle basit şeylerde konuşmayı kesmek istemezsiniz
demek ki benim ihtiyacım olan şey, erkek arkadaş degil; konuşabileceğim, anlatabileceğim beraber vakit geçirebileceğim normal bir arkadaş. yani ilgi ve sevgi ihtiyacı duyduğum bir dönemdeyim demek ki. bunu anlamak çok iyi geldi bana mesela. artık uzaktaki arkadaşlarımla daha sık konuşuyorum ve iş yeri arkadaşlıklarımi pekistiriyorum.
bazen... neye ihtiyacımız olduğunu düşünmeden bodoslama atlıyoruz ve sonra "neden olmuyor" diye ağlıyoruz. olmaz ,çünkü zaten istemiyorsun ki. bence sevgili kadın kardeşlerim siz de dikkat edin buna
alacak paramın olmaması.
edit: arkadaşlar , niye beğeniyorsunuz ya? fakir olmam çok mu güzel? ühü.
edit: arkadaşlar , niye beğeniyorsunuz ya? fakir olmam çok mu güzel? ühü.
3000 bine bunu yapacak adam varsa, gelsin hemen şirket kuruyorum benle çalışsın.
içinde işsiz olduğu için; master yapan gençlerin olmadığı sayı. onları da koysak, 3 milyon olur.