alacak paramın olmaması.
edit: arkadaşlar , niye beğeniyorsunuz ya? fakir olmam çok mu güzel? ühü.
14.06.2020 · 33. sıra
sen kendini ne saniyorsun
13.06.2020 18:40 ~ 19:26