uyu artık sabah işe gideceksin
Sık geçen başlıklar
40 yaşına bir entry bırak 5
ekşi'de görbirkaç güne sendeyim.
insan 20'li yaşlarında hayatı, 30'lu yaşlarında dünyayı, 40"lı yaşlarında ise; sadece kendini anlamaya çalışır.
kendimi daha çok kendimi, sevdiklerimi sendeyken daha çok anlayacağımı biliyorum, hazırım da buna.
sana doğru adım adım gelirken ne zorlu patikalardan geçtiğimi bir bilsen.
bazen uzun yolu seçersin. ben uzun yol yapmayı da severim malum.
seninle yolumuz uzun, ağaçlı ve güneşli.
uzun ama keyifli.
içimde sana doğru koşan bir kız çocuğu var.
hatalarım, hayallerim, yaralarım, sevinçlerim, umutlarım var.
biriktirdiğim anılarım var.
korkularım da var elbet.
seninle yeneceğiz.
hayatımın en güzel hediyesini bekliyorum senden. gökyüzünde 40 yıldızım var...
insan 20'li yaşlarında hayatı, 30'lu yaşlarında dünyayı, 40"lı yaşlarında ise; sadece kendini anlamaya çalışır.
kendimi daha çok kendimi, sevdiklerimi sendeyken daha çok anlayacağımı biliyorum, hazırım da buna.
sana doğru adım adım gelirken ne zorlu patikalardan geçtiğimi bir bilsen.
bazen uzun yolu seçersin. ben uzun yol yapmayı da severim malum.
seninle yolumuz uzun, ağaçlı ve güneşli.
uzun ama keyifli.
içimde sana doğru koşan bir kız çocuğu var.
hatalarım, hayallerim, yaralarım, sevinçlerim, umutlarım var.
biriktirdiğim anılarım var.
korkularım da var elbet.
seninle yeneceğiz.
hayatımın en güzel hediyesini bekliyorum senden. gökyüzünde 40 yıldızım var...
pandemi seneye biter diyosun ya şu an, bitmeyecek. daha 2 yıl evdesin. 2 yıl sonra salmaya başlayacaksın, o yüzden o 5 litrelik dezenfektanlardan stoklamaktan vazgeç, elinde kalacak. maskelerle de lavabo silmeye başlayacaksın, bakma şu an o kadar pahalı olduğuna. cif maske ikilisi lavaboyu pırıl pırıl yapıyor, haberin olsun.
kredi çek dolar al, 2021 sonu gibi 18'e yükseldiğinde sat, sonra 13e düşecek, tekrar alırsın.
kredi çek dolar al, 2021 sonu gibi 18'e yükseldiğinde sat, sonra 13e düşecek, tekrar alırsın.
yaklaşık 13 ay sonra 40 yaşımı doldurmuş olacağım. vay bea!
daha dün “ben sana aşık olmaktan korkmuyorum, ben sana aşığım” diye itirafımı arz ediyordum bir kadir kıymet bilmeze, bir kalp emcükliyicisine.
sonra noldu? aşk meyvesini vermedi de gittim ilk sevgide yaralarımı sardım, anne de oldum, memur da, eş oldum mu bilemiyciim.
vesselam 40 yaşında artık bir tutam olsa da kalbime geri kavuşmuş olmayı ümit ediyorum.
ve benden çıkmayı…
daha dün “ben sana aşık olmaktan korkmuyorum, ben sana aşığım” diye itirafımı arz ediyordum bir kadir kıymet bilmeze, bir kalp emcükliyicisine.
sonra noldu? aşk meyvesini vermedi de gittim ilk sevgide yaralarımı sardım, anne de oldum, memur da, eş oldum mu bilemiyciim.
vesselam 40 yaşında artık bir tutam olsa da kalbime geri kavuşmuş olmayı ümit ediyorum.
ve benden çıkmayı…
naptın kız?
sağlıklı misin? huzurlu musun? mutlu musun? geri kalanlar önemli değil. umarım seni çok seven ve senjn de çok sevdiğin bir sevgilin ya da eşin vardır. yalniz kalmanı istemem.
sağlıklı misin? huzurlu musun? mutlu musun? geri kalanlar önemli değil. umarım seni çok seven ve senjn de çok sevdiğin bir sevgilin ya da eşin vardır. yalniz kalmanı istemem.