erkek arkadaş mi sevgi mi stediklerine emin olmadan biri ile flört etmek.
ben yaptım mesela bunu. yaparken bilmiyordum. bir cocukla konuşuyordum ve ondan hoşlandım sanıyordum. sonra mesaj attim ve yazmadı uzun bir süre. muhtemelen işi gücü vardı adamın. kızacak değilim fakat.... mesajına cevap vermeyince bir anda onla konuşmak istemediğimi anladim. ve dedim ki... ben bu çocuktan hoşlanıyor olamam. çünkü birinden cidden hoslansaniz daha toleranslı olursunuz. böyle basit şeylerde konuşmayı kesmek istemezsiniz
demek ki benim ihtiyacım olan şey, erkek arkadaş degil; konuşabileceğim, anlatabileceğim beraber vakit geçirebileceğim normal bir arkadaş. yani ilgi ve sevgi ihtiyacı duyduğum bir dönemdeyim demek ki. bunu anlamak çok iyi geldi bana mesela. artık uzaktaki arkadaşlarımla daha sık konuşuyorum ve iş yeri arkadaşlıklarımi pekistiriyorum.
bazen... neye ihtiyacımız olduğunu düşünmeden bodoslama atlıyoruz ve sonra "neden olmuyor" diye ağlıyoruz. olmaz ,çünkü zaten istemiyorsun ki. bence sevgili kadın kardeşlerim siz de dikkat edin buna