Sık geçen başlıklar
kalkması lazım, bu su götürmez bir gerçek.
ancak kalkarsa zenginlerin üniversite sınavında standart öğrenciye karşı olan en büyük avantajlarından biri kalkmış olur, ona da izin vermezler.
etrafımdaki çoğu kişi, 2 öğretmen hariç bütün öğretmenlerim (çok okul değiştirdim) benim büyük adam olacağımı ve çok büyük işlere imza atacağımı söylüyordu.

tek bir kişi* "senden adam olmaz" diyordu. hep haklı çıkan birisiydi zaten, bir bok olmadım. dediği sürünüp intihar edeceğim yine haklı çıkacak.
komik olan bütün batı* buna karşı çıkıyor. twitter reddit vb ayakta. pedofililik ile suçlanan 4chan film hakkında medya paylaşımını yasaklıyor vb...

buradaki yaratıklar ise "haha siz ne anlarsınız sanattan ödül almışlar bikere isterse cp paylaşırlar zorla izlemiyorsun ya para veriyoruz biz netflixe eğer çocukların cinselleştirilmesinden rahatsız oluyorsan pedosun siz çocukların cinsel obje olmasına karşı olduğunuz için çomarsınız hatta efendimiz netflixe karşı çıkmaya cüret ettiğiniz için aktrollsünüz" kafasında.

(bkz: kraldan çok kralcı olmak)
sözlükte bulunan en eğlenceli başlık. denk geldiğimde girip sorulara gülerim. cevabını herkesin bildiği soruları sırf kadınlardan mesaj almak için soranlar var. buralara bakacak kadar düşen yarışmacı arkadaşlara iyi eğlenceler diliyorum.