Sık geçen başlıklar

erkek olmanın en güzel yanı 2

ekşi'de gör
değersiz olmak. bu sayede insanların gerçek yüzünü görme şansınız artıyor.
24 yıldır erkeğim, yaz aylarında üstsüz gezebilme dışında bir artısını göremedim. kaldı ki bunu yaşlı alman teyzeler de yapıyor.