gs'liler gercekten cok fantastik bir dünyada yasiyorlar, bayern özel önlem alacakmis bu vasata. adamlar mbappe'ye , messiye özel önlem almamis, ingiltere'nin efecan karacasina mi önlem alacaklar.
Sık geçen başlıklar
del piero nun killi kocakafali olani 14
ekşi profiliburada kayba uğrayan muhafazakar kardeşlerim bana bir mail atarsa 30bin tl karşılığında sorunlarını çözerim.
yalnız namazda bulunduğum sıralar hemen maile cevap veremeyebilirim.
mail: jetfadıl@capricegold.maldivler
yalnız namazda bulunduğum sıralar hemen maile cevap veremeyebilirim.
mail: jetfadıl@capricegold.maldivler
simdi herkes farkli oldugunu hissettirmek icin abidik gubidik isimler yazacak ama tabi ki bu alanda da messi acik ara en iyisi, ardindan no9 gelir.
varoşlukla eskortluk arası bir yerdedirler.
herkes bilip bilmeden konusmus. ikisinden de dayak yemis biri olarak güresci alir diyorum.
-abi bi kitap var da, fransizca hem iyi para veriyorlar. cevirebilir misin?
-ooo mondiyööö, paris saint germain. getir hemen.
-ooo mondiyööö, paris saint germain. getir hemen.
isini bilenler icin askerligin rahat gectigi yer.
burada ilk günden disini göstermek önemli, cool takilacaksin, ezdirmeyeceksin. bölük komutani yüzbasina bile ictima sirasinda gerekirse posta koyacaksin, senin maasini ben ödüyorum y.rragim diyeceksin.
bunu gören diger rütbeliler "yüzbasina bunu yapan bize neler yapmaz" diyecek ve hepsi siraya dizilecek.
burada ilk günden disini göstermek önemli, cool takilacaksin, ezdirmeyeceksin. bölük komutani yüzbasina bile ictima sirasinda gerekirse posta koyacaksin, senin maasini ben ödüyorum y.rragim diyeceksin.
bunu gören diger rütbeliler "yüzbasina bunu yapan bize neler yapmaz" diyecek ve hepsi siraya dizilecek.
vitor fener’de ilk senesinde kendi isteğiyle sadece josef’i aldırabilmişti , o da hala taş gibi oynuyor. umarım bu da öyle josef gibi sağlam çıkar.
aklı varsa gitsin psg’ye. kalede donnaruma, stoperde ramos , sağında neymar, solunda mbappe.. kadronun yarısı zaten dünyanın en iyileri. bu yaştan sonra başka takımda çoluk çocukla mı uğraşacan?
3000 yilindan gelmesine ragmen tiktokla iletisim kurmaya calistigina göre insanoglu zeka olarak geriye dogru gidiyor demektir.
son dünya sampiyonlari;
löw: 3.8 milyon euro
deschamps: 3.6 milyon euro
üstelik yukarida saydigim isimlerin maasi cok büyük ihtimalle brüt, yani maaslarinin yüzde 40'a yakini vergiye gider.
diger yandan almanya ve fransa'da insanlarin kazanclarinin türkiye'ye oranla 5 katina yakin oldugunu varsayarsak senol'un ne kadar sacma sapan bir maas aldigini anlayabiliriz.
edit: bu isin piyasasi bu diyen kasiyer kardesim. hemen bugün git patronuna, avrupa'da muadilim aylik 2000€ kazaniyor, ben de aynisini istiyorum de.
löw: 3.8 milyon euro
deschamps: 3.6 milyon euro
üstelik yukarida saydigim isimlerin maasi cok büyük ihtimalle brüt, yani maaslarinin yüzde 40'a yakini vergiye gider.
diger yandan almanya ve fransa'da insanlarin kazanclarinin türkiye'ye oranla 5 katina yakin oldugunu varsayarsak senol'un ne kadar sacma sapan bir maas aldigini anlayabiliriz.
edit: bu isin piyasasi bu diyen kasiyer kardesim. hemen bugün git patronuna, avrupa'da muadilim aylik 2000€ kazaniyor, ben de aynisini istiyorum de.
böyle giderse dünya 1000 yil sonra suriyelilerden olusacak.
rakiplerde abubakar, musti, boupendza , babacar ligin tozunu attırırken bizim tanzanyalı michael frey’i bile aratıyor.
bence bütün süper lig takımları bir stadyuma doldurulsun ve kalan maçlar bir günde penaltı atışlarıyla sonuçlandırılsın. her penaltı atışı sonunda top dezenfekte edilsin de muslera etkilenmesin.