pelkas’ın attığı golde payı en az %30. böyle dediğime bakmayın, bilerek değil avelliğinden. pelkas golden önce driplingle giderken normal bir hücum oyuncusu içeriye kat eder, etmesi gerekir. bu idiot gitti sol çizgiye koşmaya devam etti. pelkas da baktı gelen giden yok, vurdu attı golü. eğer içeri doğru hareketlenmiş olsa pelkas yapması gerektiği gibi pası aktaracak, kendisi de pozisyonu heba edecekti. maç sonunda kaçırdığı gole bir şey demiyorum, kaçırmasa iyiydi de goldür kaçar ama bu arkadaşın sorunu düşük form veya psikolojik değil. direkt fundamental eksiği var, oyunu bilmiyor. elin forveti sırtında adam gezdirir, döner zbam diye vurur bizim ki de avel avel geziniyor ya. neyse...