benim paramda tatile gittiğim ülkede 1'e 10 verse gözyaşlarım sel olurdu amk..*
Sık geçen başlıklar
cz 8
ekşi profilitiktok'un gözünü seveyim, her geçen gün bizim milletin bir bir nasıl mallıklarını ortaya çıkartıyor.*
edit: lan o arkada oturan eleman döner paketlerken dans eden adam değil mi bilader!?*
edit: lan o arkada oturan eleman döner paketlerken dans eden adam değil mi bilader!?*
yılların emeği, bilgisi, birikimi bir tane orospu çocuğu tarafından yanıp gitmiştir.
yazıklar olsun.
edit: ağız dolusu orospu çocuğu...
yazıklar olsun.
edit: ağız dolusu orospu çocuğu...
(bkz: sokağa çıkma yasağı öncesi luppo alan adam)
unuttunuz değil mi? ben unutmadım da....
bu herifle dalga geçenlerin alayı göt göte hiçbir şey yokmuşçasına mekanlarda oturuyo şu sıralar..
unuttunuz değil mi? ben unutmadım da....
bu herifle dalga geçenlerin alayı göt göte hiçbir şey yokmuşçasına mekanlarda oturuyo şu sıralar..
kardeş yasak demişsin ama bu nasıl yasak lan!? hesapta yasağın 2. günü herkes sokakta it gibi geziyor amk.
sokayım sizin yasağınıza.
syg.
sokayım sizin yasağınıza.
syg.
kıyamet günü simülasyonu gibi görüntüler olmakla birlikte benim en çok şaşırdığım şey adamların nasıl bir mühendislik bilgisi varsa artık camın kırılmamasını falan geçtim asfalt bile çatlamadı...
helal olsun valla o nasıl bir altyapıdır yiğidim? başka yerde olsa değil binaların ayakta kalması yer bile karpuz gibi yarılırdı mk. yolun altına da mı depreme karşı raylı sistem yaptınız naptınız ilginç cidden.
çok uzun vade gelecekte japonlardan tsunamiye karşı önlem olarak yüzebilen şehirler de bekliyorum.
helal olsun valla o nasıl bir altyapıdır yiğidim? başka yerde olsa değil binaların ayakta kalması yer bile karpuz gibi yarılırdı mk. yolun altına da mı depreme karşı raylı sistem yaptınız naptınız ilginç cidden.
çok uzun vade gelecekte japonlardan tsunamiye karşı önlem olarak yüzebilen şehirler de bekliyorum.