Sık geçen başlıklar

türkiye'ye gelince cennete gelmiş hissediyorum 2

ekşi'de gör
almancılara 1 euro = 1 tl uygulayın, bakalım bir daha cennet diyorlar mı? sınırdan girerken "hop, euro sokamazsın, üzerindeki euro kadar tl ile giriş yapabilirsin." deyin, "ben alman vatandaşıyım" diye pasaportu masaya vurmazlarsa ben de bir şey bilmiyorum.
benim paramda tatile gittiğim ülkede 1'e 10 verse gözyaşlarım sel olurdu amk..*