Sık geçen başlıklar

japonya'da 9.0 büyüklüğündeki depremin görüntüleri 2

ekşi'de gör
kıyamet günü simülasyonu gibi görüntüler olmakla birlikte benim en çok şaşırdığım şey adamların nasıl bir mühendislik bilgisi varsa artık camın kırılmamasını falan geçtim asfalt bile çatlamadı...

helal olsun valla o nasıl bir altyapıdır yiğidim? başka yerde olsa değil binaların ayakta kalması yer bile karpuz gibi yarılırdı mk. yolun altına da mı depreme karşı raylı sistem yaptınız naptınız ilginç cidden.

çok uzun vade gelecekte japonlardan tsunamiye karşı önlem olarak yüzebilen şehirler de bekliyorum.
herkes benzer bir deprem istanbul’da olsa büyük can kaybı olacağını söylüyor ama bu deprem istanbul’da olsa ardahan bile yıkılır o kadar diyeyim size.

gölcükte yaşanan deprem eskişehir’de bina yıktı yahu 33 kişi can verdi.