Sık geçen başlıklar

beni arayan olursa banyoda de 12

ekşi profili
suratsız, donuk bakışlı, takım tutar gibi parti tutan cahil, yobaz, köy kökenli insanlar.

iyiliklerine bir şey demiyorum ama kafaları o kadar çok şeye basmıyor ki ortalama bir kütahyalıyı sanki 1950'li yıllarda yaşıyor sanırsınız.

%70'inin bir cemaat bağlantısı vardır. cemaatler birbirini sevmez. birbirlerinden alışveriş yapmaz.

kütahya insanı cemaat kafasıyla düşünür, birey olmayı başaramamışlardır.
işkencedir. konsol için native fare ve klavye desteği şarttır. playstation 4 için yapılmış 200 dolarlık fare klavye takımı mevcuttur. xbox için ise microsoft "fare klavye desteği vereceğiz" demiştir.

üstüne çok konuşmaya değmez. gamepad ile dövüş, spor, yarış, macera oyunlarını oynarsın ama first person shooter oynayamazsın. aim asist ile oynadığını sanarsın ancak.
bence güzel olur kardeş.

_____________________________________________________________________________________

intel 4790k @ 4.0 ghz, 8 gb ddr3 ram, asus strix r9 285, cooler master psu 750w

""""""""""""""""""""" "oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur" """""""""""""""""""""""