bence güzel olur kardeş.
_____________________________________________________________________________________
intel 4790k @ 4.0 ghz, 8 gb ddr3 ram, asus strix r9 285, cooler master psu 750w
""""""""""""""""""""" "oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur" """""""""""""""""""""""
01.08.2015 · 12. sıra
beni arayan olursa banyoda de
31.07.2015 20:40 ~ 21:42