düşünsene adam sana kendisini sevmeme hakkını bile veriyor. eskiden olsa tiz kellen vurulurdu.
Sık geçen başlıklar
atatürk'ü sevmeme hakkı 10
ekşi'de gör(bkz: #158188386) biri bu sahisa; -hukukcuyum- diyebiliyorsa kendine ataturk sayesinde oldugunu hatirlatsin bir zahmet. osmanli artiklarisiniz hepiniz.
burada bile apir sapir konusuyorsaniz ata'm sayesinde. aldiginiz nefes icin sukredeceksiniz.
burada bile apir sapir konusuyorsaniz ata'm sayesinde. aldiginiz nefes icin sukredeceksiniz.
bu ulusoy60 azgını büyük ve ağır atatürk düşmanlarından. sorsan ülkeyi bu hallere düşürenler muhteşem yöneticilerdir. hatta sorsan ülkesi işgal altındayken 18'lik kıza nikah basan vahdettin bile kahramandır bunun için.
sizin gibi vatan hainleriyle dün de mücadele ediyorduk, yarın da mücadele edeceğiz. yeni nesiller kimin hain kimin kahraman olduğunu her zaman bilecek koduğumun arapçı türk düşmanları sizi.
sizin gibi vatan hainleriyle dün de mücadele ediyorduk, yarın da mücadele edeceğiz. yeni nesiller kimin hain kimin kahraman olduğunu her zaman bilecek koduğumun arapçı türk düşmanları sizi.
arkadaş, babanızdan bir tofaş kalsa kırk takla atarsınız, duacı olursunuz.
adam size koskoca bir vatan bırakmış.
azıcık kafanızı çalıştırın.
adam size koskoca bir vatan bırakmış.
azıcık kafanızı çalıştırın.
(bkz: o hakkı bile onun sayesinde kazandınız)
nankörler!
"padişahımı sevmiyorum" diyebileceğinizi mi zannediyorsunuz?
o kadar nankör ve kötüsünüz ki, sizler için en iyi dileğim ancak; "kendi pisliğinizde boğulun" demek olur!
nankörler!
"padişahımı sevmiyorum" diyebileceğinizi mi zannediyorsunuz?
o kadar nankör ve kötüsünüz ki, sizler için en iyi dileğim ancak; "kendi pisliğinizde boğulun" demek olur!
sevgi duymak zorunda değilsiniz.
saygı duymak zorunda da değilsiniz. evet.
saygısızlık etmemek zorundasınız. kesinlikle evet.
saygı duymak zorunda da değilsiniz. evet.
saygısızlık etmemek zorundasınız. kesinlikle evet.
yukarıdakinin gencecik hayat dediği kız da sanırsın yerli einstein.
imam hatipli kara çarşaflı bir hamamböceği layığını bulmuştur, fazlası değil.
atatürk'ü sevmeyebilirsin, ama kabrine kadar gidip de saygısızca konuşursan böyle tıkarlar kodese.
imam hatipli kara çarşaflı bir hamamböceği layığını bulmuştur, fazlası değil.
atatürk'ü sevmeyebilirsin, ama kabrine kadar gidip de saygısızca konuşursan böyle tıkarlar kodese.
hiçkimsenin elinden alamayacağı haktır.
yalnız bu hak, temelsiz iddialar ile adamın annesine, babasına veya eşine, salyalar akıtarak saldırma hakkı değildir.
nedir o temelsiz iddialar?
(bkz: atatürk'ün ruhuyla konuştum fırça çektim ona)
kadir mısıroğlu sıçmığı, müslüman isen zaten ruh ile konuşulamayacağını bilmen lazım.
(bkz: rıza nur hatıratı)
orjinal el yazmasını hiçkimsenin görmediği ve içeriğinde yer alanların yaşama ihtimali olmadığı tarihten sonra yayınlanmak şartıyla british museum'a emanet edilen ve fesli deliye mikrofilm olarak teslim edilen kaynak. (atatürk'e ingiliz ajanı derken, kitabın ingilizlerden alınması ironinin dibidir)
(bkz: camileri yıktılar)
cumhuriyet tek parti ve dp iktidarı boyunca yaklaşık 500 cami yıkılmıştır, doğrudur. peki, bilin bakalım en çok cami hangi parti iktidarında yıkılmış? ipucu vereyim: asılarak idam edildi.
(bkz: islam alimlerini astırdı)
doğrudur, alim görünümlü ve kuvvacıların katli vaciptir, yunan'a karşı direnmeyin diye fetva veren hainleri astırmıştır.
ulan şimdi siz fetö için meydanlarda idam istemiyor musunuz? (bkz: lol)
(bkz: said nursi)
olm adam sobayla konuşuyordu ahahh. öve öve bitiremediğiniz abdülhamit bu şizofteni hapse attırdı. payitaht dizisiyle niye orgazm oluyorsunuz bre zındıklar?
(bkz: istiklal mahkemeleri)
masum insanlar asılmış mıdır? evet var öyle bir ihtimal. ama çoğunluğun hain olduğu bir gerçektir.
(bkz: şapka devrimi)
bildiğim kadarıyla sadece şapka giymedi diye asılan yok, iskilipli atıf'ın hain olduğu gerçektir yahu.
yahu sırf, şeyh penisi yalamayın diye, herkes dinini anadilinde öğrensin diye, günümüzde bile daha iyisi yazılamamış olan tefsir yazdırmış elmalılı hamdi yazır'a, daha ne yapsın?
lan olm, atatürk çanakkale'de yoktu, çanakkale deniz savaşıydı, ayrıca çanakkale'de melekler yardım etti yalanına inananlar var yahu. soruyorsun peki 1918 de boğaz geçilip istanbul'u işgale gelirlerken melekler nerdeydi, yıllık izine mi çıktılar?
neyse fazla uzattım. ama şunu söylemeden olmaz.
iş kendilerine gelince 17/25 'i milad alıp, önceki kandırılmaları hiç yaşanmamış sayanlar 100 yıl önce olanlar için adamın anasına sövüyor, bu ne ikiyüzlülük?
olm atatürk'ün cahillik ile, yobazlık ile, din tandanslı feodalite ile mücadele ettiği dönemde, rusya hariç modern dünyanın yüzde doksanında kırmızı renk giyinmek yasaktı, bildiğin yasaktı. siyahi insanlar bazı eyaletlerde köleydi amerika'da.
5 vakit namaz kılan, düz müslüman olan ecdadımdan asla kötü bir söz duymadım.
yalnız bu hak, temelsiz iddialar ile adamın annesine, babasına veya eşine, salyalar akıtarak saldırma hakkı değildir.
nedir o temelsiz iddialar?
(bkz: atatürk'ün ruhuyla konuştum fırça çektim ona)
kadir mısıroğlu sıçmığı, müslüman isen zaten ruh ile konuşulamayacağını bilmen lazım.
(bkz: rıza nur hatıratı)
orjinal el yazmasını hiçkimsenin görmediği ve içeriğinde yer alanların yaşama ihtimali olmadığı tarihten sonra yayınlanmak şartıyla british museum'a emanet edilen ve fesli deliye mikrofilm olarak teslim edilen kaynak. (atatürk'e ingiliz ajanı derken, kitabın ingilizlerden alınması ironinin dibidir)
(bkz: camileri yıktılar)
cumhuriyet tek parti ve dp iktidarı boyunca yaklaşık 500 cami yıkılmıştır, doğrudur. peki, bilin bakalım en çok cami hangi parti iktidarında yıkılmış? ipucu vereyim: asılarak idam edildi.
(bkz: islam alimlerini astırdı)
doğrudur, alim görünümlü ve kuvvacıların katli vaciptir, yunan'a karşı direnmeyin diye fetva veren hainleri astırmıştır.
ulan şimdi siz fetö için meydanlarda idam istemiyor musunuz? (bkz: lol)
(bkz: said nursi)
olm adam sobayla konuşuyordu ahahh. öve öve bitiremediğiniz abdülhamit bu şizofteni hapse attırdı. payitaht dizisiyle niye orgazm oluyorsunuz bre zındıklar?
(bkz: istiklal mahkemeleri)
masum insanlar asılmış mıdır? evet var öyle bir ihtimal. ama çoğunluğun hain olduğu bir gerçektir.
(bkz: şapka devrimi)
bildiğim kadarıyla sadece şapka giymedi diye asılan yok, iskilipli atıf'ın hain olduğu gerçektir yahu.
yahu sırf, şeyh penisi yalamayın diye, herkes dinini anadilinde öğrensin diye, günümüzde bile daha iyisi yazılamamış olan tefsir yazdırmış elmalılı hamdi yazır'a, daha ne yapsın?
lan olm, atatürk çanakkale'de yoktu, çanakkale deniz savaşıydı, ayrıca çanakkale'de melekler yardım etti yalanına inananlar var yahu. soruyorsun peki 1918 de boğaz geçilip istanbul'u işgale gelirlerken melekler nerdeydi, yıllık izine mi çıktılar?
neyse fazla uzattım. ama şunu söylemeden olmaz.
iş kendilerine gelince 17/25 'i milad alıp, önceki kandırılmaları hiç yaşanmamış sayanlar 100 yıl önce olanlar için adamın anasına sövüyor, bu ne ikiyüzlülük?
olm atatürk'ün cahillik ile, yobazlık ile, din tandanslı feodalite ile mücadele ettiği dönemde, rusya hariç modern dünyanın yüzde doksanında kırmızı renk giyinmek yasaktı, bildiğin yasaktı. siyahi insanlar bazı eyaletlerde köleydi amerika'da.
5 vakit namaz kılan, düz müslüman olan ecdadımdan asla kötü bir söz duymadım.
rahman adında bir çocukluk arkadaşım var benim. babası imam, annesi kuran kursu hocası. böyle bir ailede doğup büyüdüğü için; o da muhafazakar bir kafa yapısına sahip. düşüncelerine ve hayat görüşüne katılmasam da, kendisini severim. fikri de, zikri de birdir.
atatürk'ü sevmez rahman. ilkokuldan sonra okumadığı için tarihini pek bilmez. babasının anlattığı hikayelerle büyüdüğü için; bir yağmur bulutunun bütün anzak askerlerini içine alıp telef ettiğine inanır. balıklı göl'deki balıkların kurtuluş savaşında savaştığını ve yunan askerlerini evliyaların denize döktüğünü sanacak kadar da cahildir.
küpe takmaz rahman. ona göre küpe bir kadın takısıdır ve erkeğe haramdır. bilgisayar başına asla oturmaz çünkü internet kıyametin habercisidir ve şüphesiz ki şeytanın bir oyunudur. bilime asla inanmaz. bilim dış güçlerin islam düşmanlığı yapmak için ortaya attığı çirkin bir yalandır. 9 yaşındaki dünyalar tatlısı kızı rabia'yı okutmayı asla düşünmez ama eşi rahatsızlığında kadın doktora muayene ettirebilmek için hastane koridorlarında olay çıkartır.
atatürk'ü sevmez rahman ve siz ona bunun için asla kızamazsınız. çünkü okumaz, çünkü öğrenmez, çünkü bilmez. atatürk sayesinde kazandığı özgürlükleri asla kullanmaz ve ona göre bir hayatı vardır.
atatürk'ü sevmez ama atatürk hakkında hiç konuşmaz rahman. çünkü tanımaz. tanımadığı ve bilmediği insanlar hakkında yorum yapmamayı iyi bilir ve siz ona asla kızamazsınız.
bir arkadaşım daha var. ismi lazım değil ama o da sevmez atatürk'ü. mustafa kemal'in kurduğu cumhuriyetin bütün nimetlerinden sonuna kadar faydalanır ama atatürk'e etmediği hakaret kalmaz. bu topraklardan atatürk gibi bir değer çıkmamış olsaydı; en iyi ihtimalle çorap kokan medreselerde din eğitimi göreceğini bilecek kadar eğitimli, kızlı erkekli sınıflarda özgürce eğitimini alacak kadar şanslı ve tüm bunlara rağmen utanmadan atatürk'e dil uzatacak kadar ikiyüzlü bir arkadaş.
sözlerim bilime ters düşerse bilimi seçin diyen bir önderin kurduğu cumhuriyette genetik mühendisliği okuyan ama bilim şeytan icadıdır diyen zihniyeti savunmak adına her fırsatta atatürk'e iftira atan bir arkadaş.
evet atatürk'ü sevmeme hakkı kesinlikle vardır. bu anayasal bir suç ya da büyük bir günah değildir ve siz rahman'a asla kızamazsınız.
ama küpeli ve kovboy şapkalı fotoğrafını bile mustafa kemal'in kılık kıyafet ve şapka devrimi'ne borçlu olan, ama her fırsatta atatürk'ün ilke ve inkilaplarına dil uzatan arkadaşa ne deseniz haklısınız. çünkü onunkisi hak değil şerefsizliktir.
atatürk'ü sevmez rahman. ilkokuldan sonra okumadığı için tarihini pek bilmez. babasının anlattığı hikayelerle büyüdüğü için; bir yağmur bulutunun bütün anzak askerlerini içine alıp telef ettiğine inanır. balıklı göl'deki balıkların kurtuluş savaşında savaştığını ve yunan askerlerini evliyaların denize döktüğünü sanacak kadar da cahildir.
küpe takmaz rahman. ona göre küpe bir kadın takısıdır ve erkeğe haramdır. bilgisayar başına asla oturmaz çünkü internet kıyametin habercisidir ve şüphesiz ki şeytanın bir oyunudur. bilime asla inanmaz. bilim dış güçlerin islam düşmanlığı yapmak için ortaya attığı çirkin bir yalandır. 9 yaşındaki dünyalar tatlısı kızı rabia'yı okutmayı asla düşünmez ama eşi rahatsızlığında kadın doktora muayene ettirebilmek için hastane koridorlarında olay çıkartır.
atatürk'ü sevmez rahman ve siz ona bunun için asla kızamazsınız. çünkü okumaz, çünkü öğrenmez, çünkü bilmez. atatürk sayesinde kazandığı özgürlükleri asla kullanmaz ve ona göre bir hayatı vardır.
atatürk'ü sevmez ama atatürk hakkında hiç konuşmaz rahman. çünkü tanımaz. tanımadığı ve bilmediği insanlar hakkında yorum yapmamayı iyi bilir ve siz ona asla kızamazsınız.
bir arkadaşım daha var. ismi lazım değil ama o da sevmez atatürk'ü. mustafa kemal'in kurduğu cumhuriyetin bütün nimetlerinden sonuna kadar faydalanır ama atatürk'e etmediği hakaret kalmaz. bu topraklardan atatürk gibi bir değer çıkmamış olsaydı; en iyi ihtimalle çorap kokan medreselerde din eğitimi göreceğini bilecek kadar eğitimli, kızlı erkekli sınıflarda özgürce eğitimini alacak kadar şanslı ve tüm bunlara rağmen utanmadan atatürk'e dil uzatacak kadar ikiyüzlü bir arkadaş.
sözlerim bilime ters düşerse bilimi seçin diyen bir önderin kurduğu cumhuriyette genetik mühendisliği okuyan ama bilim şeytan icadıdır diyen zihniyeti savunmak adına her fırsatta atatürk'e iftira atan bir arkadaş.
evet atatürk'ü sevmeme hakkı kesinlikle vardır. bu anayasal bir suç ya da büyük bir günah değildir ve siz rahman'a asla kızamazsınız.
ama küpeli ve kovboy şapkalı fotoğrafını bile mustafa kemal'in kılık kıyafet ve şapka devrimi'ne borçlu olan, ama her fırsatta atatürk'ün ilke ve inkilaplarına dil uzatan arkadaşa ne deseniz haklısınız. çünkü onunkisi hak değil şerefsizliktir.