ülke resmen işgal altında.
bu ruanda meselesi resmen bu milletle alay etmektir. turizm diye ingiltere'nin def ettiği mültecileri biz alıcaz.
dünyanın mülteci deposu olduk. işgal sadece top tüfekle olmuyor. bu da bir işgal. açık kapı politikası ile beraber bu ülkenin yıkım politikasıdır geri kabul anlaşması.
peki muhalif partiler neden en üst seviyeden, ülkenin en önemli sorununa sesini çıkarmıyor? kapalı kapılar ardında anlaşmalar mı yapıldı? almanya ziyareti bunun için miydi? zafer partisi de dahil olmak üzere bu konu için ülke çapında bir miting, yürüyüş neden yapılmıyor? herkes büyük ortadoğu projesine mi çalışıyor?
01.06.2024 · 13. sıra
asiruzgar
31.05.2024 10:36