Sık geçen başlıklar

5 ayda 520 fabrika açtık 1

ekşi'de gör
gazete linki

videosu da gelmiş.. 2:07'den itibaren

ağzım açık şekilde izlediğim rte vecizesi. ilk 5 ayda 520 fabrika açılmış. bu rakam daha sonra bakan varank tarafından güncellenerek 6 ayda 583 olarak açıklanmış. yani ülkede her gün 3 fabrika açılmış. peki millet kıraathanesi açarken bile tören yapanlar bu fabrikalar açılırken bir tane bile açılış töreni yapmadılar mı? yaptılar da biz mi görmedik?

her gün 3 fabrika açılıyorsa işsizlik oranı nasıl yüzde 26 oluyor? sadece nisan ayında sanayi üretimi geçen seneye göre nasıl yüzde 32 daralıyor? şu an üniversite mezunu olup ış bulamayan genç sayısı 1 milyondan fazla. bu açılan fabrikalardan hiçbiri bu gençlere iş vermiyor mu?

ya da asıl soruyu soralım. siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz?