göte tekme atsa, adamı sakat bırakır
Sık geçen başlıklar
ansiy7 11
ekşi profilimemleketin aslanı bile aç, sefil, zayıf, bir deri bir kemik a...
ulan hala anlamadınız mı ? termos pahalı değil, biz fakiriz. araba pahalı değil, biz fakiriz. rakı pahalı değil, biz fakiriz. kitaplar pahalı değil, biz fakiriz. yani şunu anla güzel kardeşim, biz türk halkı f a k i r i z.
edit: tamam termos pahalı amk. kabul ediyorum, pahalı termos. mesaj atmayın yeter.
edit: tamam termos pahalı amk. kabul ediyorum, pahalı termos. mesaj atmayın yeter.
gayet mantıklı önermedir. herkes matematik, fizik, geometri vs. bilemez belki ama oy kullanmaya aday herkesin, belli bir genel kültür seviyesi, belli bir türkçe ve tarih bilgisi olması gerekmektedir. en azından bu koşullar göz önüne alınarak bir uygulama yapılsa, herşeyin çok daha güzel olacağına inanabilirim ülkem için.
gün içinde sürekli aynı müzikleri dayar dururlar millete. uzuuun uzuuun reklam alır, araya biraz müzik serpiştirirler. bir de bence en kötüsü; hitleri takip edeceğiz diye, sürekli yeni çıkmış berbat müzikleri çalmaktan hiç geri kalmazlar. dinleyici kitleleri gençlerden oluşabilir ama gerçek müzik, herkes bilir ki 2000'lerin ortalarında yavaş yavaş ölmeye başladı. biraz old school a dönseler keşke tarz olarak...
(bkz: power fm)
(bkz: metro fm)
(bkz: pal station)
(bkz: joy fm)
(bkz: ve benzerleri)
edit: eleştirim yerel ve internet radyoculuğu için değil. düşündüğümüz zaman, bu dönemde nerdeyse sadece araç sürerken radyo dinliyoruz. o yüzden ihtiyacımız olduğunda kolayca ulaşabildiğimiz ama keyf alamadığımız kanallardan bahsediyorum.
(bkz: power fm)
(bkz: metro fm)
(bkz: pal station)
(bkz: joy fm)
(bkz: ve benzerleri)
edit: eleştirim yerel ve internet radyoculuğu için değil. düşündüğümüz zaman, bu dönemde nerdeyse sadece araç sürerken radyo dinliyoruz. o yüzden ihtiyacımız olduğunda kolayca ulaşabildiğimiz ama keyf alamadığımız kanallardan bahsediyorum.
kardeşim benyamin...
trump sen gerçekten çok ilginç bir insanmışsın dostum.
1 milyonluk mercedesinden bildiriyor galiba durumu. zira ülkenin yüzde 80 i bırak çocuğu kendine zor bakıyor.
küçücük, konya kadar kadar deyip kendince beğenmediği isviçre'nin; konya'yı kaç kez satın alabilecek ekonomisi olduğunu, dahası konya'nın son 17 senelik neo osmanlı döneminde nerden nereye geldiğinden bi haber olan cehennem odununun boş sözleri...
arif : hocam bunun nitrojenini falan koydun mu ?
çungo : ne nitrojeni ya, gel.
bob : ne nitrojeni oglum ?
arif : oğlum teknik tabir kullaniyorum ki bizi saf zannetmesin lan.
ulan tam türk kafası ya hahaha
çungo : ne nitrojeni ya, gel.
bob : ne nitrojeni oglum ?
arif : oğlum teknik tabir kullaniyorum ki bizi saf zannetmesin lan.
ulan tam türk kafası ya hahaha