Sık geçen başlıklar

tr'de yabancı müzik radyoculuğunun boktan olması 1

ekşi'de gör
gün içinde sürekli aynı müzikleri dayar dururlar millete. uzuuun uzuuun reklam alır, araya biraz müzik serpiştirirler. bir de bence en kötüsü; hitleri takip edeceğiz diye, sürekli yeni çıkmış berbat müzikleri çalmaktan hiç geri kalmazlar. dinleyici kitleleri gençlerden oluşabilir ama gerçek müzik, herkes bilir ki 2000'lerin ortalarında yavaş yavaş ölmeye başladı. biraz old school a dönseler keşke tarz olarak...

(bkz: power fm)
(bkz: metro fm)
(bkz: pal station)
(bkz: joy fm)
(bkz: ve benzerleri)

edit: eleştirim yerel ve internet radyoculuğu için değil. düşündüğümüz zaman, bu dönemde nerdeyse sadece araç sürerken radyo dinliyoruz. o yüzden ihtiyacımız olduğunda kolayca ulaşabildiğimiz ama keyf alamadığımız kanallardan bahsediyorum.