Sık geçen başlıklar

stanley termos almanın mantıklı açıklaması 4

ekşi'de gör
özenmek. burada okuduklarımdan o kadar özendim ki hayatta en önemli isteğim stanley termos şu anda. ironi falan yapmıyorum ya eşek kadar adam da özenemez mi?

her gün sitesine girip termos bakıyorum. zaten browser'da hep açık. canım sıkkın olunca kendimi stanley termos web sitesinde buluyorum. bir tane seçip alamıyorum sanki termos değil de hayat arkadaşı seçiyorum. o kadar özenli davranıyorum.
bahsi gecen markanin termosuna buz kupleri koyup, 36 saat sonra hala buzluktaki gibi kaldiklarini gordukten sonra mantikli aciklama falan aramadigim durum.

yogun mesaj yagmuru uzerine edit:
buzu 120 saate kadar tutar diyor

kendi web sitesi 6 gun

sadece alip kullandim, ticari bir baglantim yoktur, termodinamik ile ilgili sikayetlerinizi bana degil, sirketin kendisine bildirin.
ulan hala anlamadınız mı ? termos pahalı değil, biz fakiriz. araba pahalı değil, biz fakiriz. rakı pahalı değil, biz fakiriz. kitaplar pahalı değil, biz fakiriz. yani şunu anla güzel kardeşim, biz türk halkı f a k i r i z.

edit: tamam termos pahalı amk. kabul ediyorum, pahalı termos. mesaj atmayın yeter.