insanlar ikiye ayrılır. iyi insanlar ve kötü insanlar.
yoksa size kazık atan erkeğin yada kızın hangi ayda doğduğu ile alakası yok.
t: insanlar ikiye ayrılır nokta.
Sık geçen başlıklar
gedik ahmet pasha 9
ekşi profilibence bu tarz başlıklar açmayın.
nereden biliyorum çünkü ben de zamanında çok bu tarzda başlıklar açmıştım.
daha sonra ekşi sözlükteki bir yazar kardeşim uyardı. ve burayı okuyan bir çok kişi olduğunu ve insanların nasıl bir psikolojide olacağını bilemeyiz dedi.
ve ona hak verdim.
lütfen siz de bu tarz başlıklar açmayın.
t: depresyonda olan kişilerin kuracağı bir cümle.
nereden biliyorum çünkü ben de zamanında çok bu tarzda başlıklar açmıştım.
daha sonra ekşi sözlükteki bir yazar kardeşim uyardı. ve burayı okuyan bir çok kişi olduğunu ve insanların nasıl bir psikolojide olacağını bilemeyiz dedi.
ve ona hak verdim.
lütfen siz de bu tarz başlıklar açmayın.
t: depresyonda olan kişilerin kuracağı bir cümle.
kardeşlerim hepsi kabul de sizler en önemli şeyi normal kabul ediyorsunuz. ve sanki size hiçbir şey olmayacakmış gibi yazıyorsunuz.
insanı özgürleştiren en önemli şey sağlıklı olmasıdır.
klişe fakat dikkat edin hepiniz birer engelli adayısınız.
t: her şeyin başı sağlık. hem kendiniz hem de canınızdan çok sevdikleriniz için .
edit: sadece kendimiz değil yakınlarımızın da sağlıklı olması gerekir.
insanı özgürleştiren en önemli şey sağlıklı olmasıdır.
klişe fakat dikkat edin hepiniz birer engelli adayısınız.
t: her şeyin başı sağlık. hem kendiniz hem de canınızdan çok sevdikleriniz için .
edit: sadece kendimiz değil yakınlarımızın da sağlıklı olması gerekir.
mesela benim engel oranım yüzde 95 ve benim bir adet var.
keşke ne bu kaza yasansaydı ne de ben bir engelli olsaydım. ne de bu arabayı alsaydim.
aldığımız da mercedes değil fiat aegea .
bakın kardeşlerim bu başlık aklıma bir atasözünü getirdi eşeğini dövemeyen semerini dövermis. burada semer biz zavallı engellileriz de eşek kim oluyor kısmını sizin zekanıza bırakıyorum.
edit: aldığımız aracın markasinin fiat olduğunu ekledim.
keşke ne bu kaza yasansaydı ne de ben bir engelli olsaydım. ne de bu arabayı alsaydim.
aldığımız da mercedes değil fiat aegea .
bakın kardeşlerim bu başlık aklıma bir atasözünü getirdi eşeğini dövemeyen semerini dövermis. burada semer biz zavallı engellileriz de eşek kim oluyor kısmını sizin zekanıza bırakıyorum.
edit: aldığımız aracın markasinin fiat olduğunu ekledim.
kıyamet kopmaz sayın yazarlar. dünyanın sonu değil. benim kaçıncı yalnız 14 şubat' im inanın saymayı bıraktım.
bazen en güzeli kaderimizi kabul etmek , sizi rahatlatır. en azından benim için öyle oluyor.
t: 13 şubat yada 15 şubat'tan farkı olmayan gündür.
edit: imla.
bazen en güzeli kaderimizi kabul etmek , sizi rahatlatır. en azından benim için öyle oluyor.
t: 13 şubat yada 15 şubat'tan farkı olmayan gündür.
edit: imla.
tarihte bakarsak hipocrat ve ibni sina'dır. türk olarak ise hulusi behçet ayrı bir seviyedir.
bugün mü. hiç sormayın hele bana.
bugün mü. hiç sormayın hele bana.
bütün sağlık camiasının tıp bayramını kutluyorum.
bu ülkede doktor olmaktan çok daha zoru ise bu ülkede engelli bir doktor olmaktır.
bu ülkede doktor olmaktan çok daha zoru ise bu ülkede engelli bir doktor olmaktır.
ne 18000 i .troll kardeş. 1/3'ünü bile alamıyorum ben.
bir gündemi değiştirme çabası daha.
hepimiz gayet iyi biliyoruz kimlerin haksız maaş aldığını. sıkıyorsa onlar için başlık açsana.
bir gündemi değiştirme çabası daha.
hepimiz gayet iyi biliyoruz kimlerin haksız maaş aldığını. sıkıyorsa onlar için başlık açsana.