ne 18000 i .troll kardeş. 1/3'ünü bile alamıyorum ben.
bir gündemi değiştirme çabası daha.
hepimiz gayet iyi biliyoruz kimlerin haksız maaş aldığını. sıkıyorsa onlar için başlık açsana.
23.12.2018 · 8. sıra
gedik ahmet pasha
22.12.2018 00:42