Sık geçen başlıklar

doktor maaşının çok yüksek olduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
ne 18000 i .troll kardeş. 1/3'ünü bile alamıyorum ben.

bir gündemi değiştirme çabası daha.

hepimiz gayet iyi biliyoruz kimlerin haksız maaş aldığını. sıkıyorsa onlar için başlık açsana.