mesela benim engel oranım yüzde 95 ve benim bir adet var.
keşke ne bu kaza yasansaydı ne de ben bir engelli olsaydım. ne de bu arabayı alsaydim.
aldığımız da mercedes değil fiat aegea .
bakın kardeşlerim bu başlık aklıma bir atasözünü getirdi eşeğini dövemeyen semerini dövermis. burada semer biz zavallı engellileriz de eşek kim oluyor kısmını sizin zekanıza bırakıyorum.
edit: aldığımız aracın markasinin fiat olduğunu ekledim.
26.02.2024 · 34. sıra
gedik ahmet pasha
25.02.2024 09:35 ~ 22:59