senior at hırsızı
Sık geçen başlıklar
alemin kizanlari cin gibi 8
ekşi profilimutluluk köyde olduğu için mi köylerde insan kalmadı.
köyde sütü 3 liradan köylüye satmak ve üstelik hergün 50 kilo satmak, güzelmiş.
akrabalarımın tümü hayvancılıkla uğraşıyor ve üstelik hayvan sayıları 30-40 arasında değişiyor. her sabah 6 da kalkıp hayvanların yemini veriyor ve bokunu temizliyorlar, bunu köy ayazında yapıyorlar. bu işlem günde 3 kez oluyor. sözlükte yapılan köy güzellemelerine bitiyorum. kaçımız bu hayatı yaşayabilir, kaçınız bi balya samanı veya bi yem çuvalını kaldırıp ineklerin önüne götürür şikayet etmeden. hiç ahıra girip o koku içinde hayvan boku temizlediniz mi? köylü sütün kilosunu 1.70 liraya veriyorlar firmalara. işin içine yem paralarını, hayvanların sağlık giderlerini falan koyunca verilen emeğin yarısına değmiyor.
kısacası mutluluk türkiye'de değil.
köyde sütü 3 liradan köylüye satmak ve üstelik hergün 50 kilo satmak, güzelmiş.
akrabalarımın tümü hayvancılıkla uğraşıyor ve üstelik hayvan sayıları 30-40 arasında değişiyor. her sabah 6 da kalkıp hayvanların yemini veriyor ve bokunu temizliyorlar, bunu köy ayazında yapıyorlar. bu işlem günde 3 kez oluyor. sözlükte yapılan köy güzellemelerine bitiyorum. kaçımız bu hayatı yaşayabilir, kaçınız bi balya samanı veya bi yem çuvalını kaldırıp ineklerin önüne götürür şikayet etmeden. hiç ahıra girip o koku içinde hayvan boku temizlediniz mi? köylü sütün kilosunu 1.70 liraya veriyorlar firmalara. işin içine yem paralarını, hayvanların sağlık giderlerini falan koyunca verilen emeğin yarısına değmiyor.
kısacası mutluluk türkiye'de değil.
evet arkadaşlar bir başlık altında daha ekşici ikiyüzlülüğü ile başbaşayız.
bunu yapan akit gazetesi köşe yazarı olsa, ne yobazlığı kalır ne bilmem ne çocukluğu. ama cihangir ünlüsü yapınca sa na ne.
ne güzel dünya amına koyayım.
bunu yapan akit gazetesi köşe yazarı olsa, ne yobazlığı kalır ne bilmem ne çocukluğu. ama cihangir ünlüsü yapınca sa na ne.
ne güzel dünya amına koyayım.
bir fenerbahçeli olarak gülerek izledim.
küfür yok, hakaret yok oldukça mizahi. suçu podolski yerine bu malzemeleri rakiplerimize verenlerde arayın.
küfür yok, hakaret yok oldukça mizahi. suçu podolski yerine bu malzemeleri rakiplerimize verenlerde arayın.
bu dürümde bize susmak düşüyor.
not: tek haneli iqsporluyum.
not: tek haneli iqsporluyum.
gezi ile arasında ki fark şudur, bu ayaklanmayı gezi gibi ilerde çocuklarımıza tatlı bir anı olarak anlatamayacağız. çünkü bu resmen iç savaşın ayak sesleri. bu ayak seslerinin sonucu, selam verdiğin kapı komşunu sebepsiz yere öldürmenle sonuçlanabilir.
tabi ki faşişt devletin suçudur. çünkü asker o yoldan geçmekte geç kalmıştır, bu yüzden o çocuk ölmüştür. apaçık devlet terörü.
(bkz: sinem kobal)