mutluluk köyde olduğu için mi köylerde insan kalmadı.
köyde sütü 3 liradan köylüye satmak ve üstelik hergün 50 kilo satmak, güzelmiş.
akrabalarımın tümü hayvancılıkla uğraşıyor ve üstelik hayvan sayıları 30-40 arasında değişiyor. her sabah 6 da kalkıp hayvanların yemini veriyor ve bokunu temizliyorlar, bunu köy ayazında yapıyorlar. bu işlem günde 3 kez oluyor. sözlükte yapılan köy güzellemelerine bitiyorum. kaçımız bu hayatı yaşayabilir, kaçınız bi balya samanı veya bi yem çuvalını kaldırıp ineklerin önüne götürür şikayet etmeden. hiç ahıra girip o koku içinde hayvan boku temizlediniz mi? köylü sütün kilosunu 1.70 liraya veriyorlar firmalara. işin içine yem paralarını, hayvanların sağlık giderlerini falan koyunca verilen emeğin yarısına değmiyor.
kısacası mutluluk türkiye'de değil.
16.10.2018 · 40. sıra
alemin kizanlari cin gibi
15.10.2018 07:59