Sık geçen başlıklar

65 yaşına kadar sabah 8 akşam 5 çalışmak 1

ekşi'de gör
mutluluk köyde olduğu için mi köylerde insan kalmadı.

köyde sütü 3 liradan köylüye satmak ve üstelik hergün 50 kilo satmak, güzelmiş.

akrabalarımın tümü hayvancılıkla uğraşıyor ve üstelik hayvan sayıları 30-40 arasında değişiyor. her sabah 6 da kalkıp hayvanların yemini veriyor ve bokunu temizliyorlar, bunu köy ayazında yapıyorlar. bu işlem günde 3 kez oluyor. sözlükte yapılan köy güzellemelerine bitiyorum. kaçımız bu hayatı yaşayabilir, kaçınız bi balya samanı veya bi yem çuvalını kaldırıp ineklerin önüne götürür şikayet etmeden. hiç ahıra girip o koku içinde hayvan boku temizlediniz mi? köylü sütün kilosunu 1.70 liraya veriyorlar firmalara. işin içine yem paralarını, hayvanların sağlık giderlerini falan koyunca verilen emeğin yarısına değmiyor.

kısacası mutluluk türkiye'de değil.