ne yaparsa yapsın da estetik olarak çirkin gözüküyorlar.
bu arada şu "sa-na-ne lan" veya "kendi kararlari siz niye konuşuyorsunuz " cu ekip, abi artık bi salın yeter yemin ediyorum yıllardır prim kasmaktan cigeriniz soldu. debe mebe de yok artık derdiniz ne allah aşkına? ya sanane diye bi şey olabilir mi şöyle bi konuda. altı üstü konuşuyoruz, kendi çapimizda yorum yapıyoruz. sanki gidip zorla kollarından tutup birbirlerinden mi ayırıyoruz neye kızıyorsunuz? bu mecranin ve genel olarak sosyal medyanın olayı bu değil mi zaten? ayrıca siz de saman yiyin madem böyle yapcaksanız... olmuyor lütfen artık keselim şu bahsi.
27.11.2017 · 21. sıra
vitativ
26.11.2017 05:58