rasathaneyi bilgilendirdiniz mi ?
ülkenin haberi yok yalniz.
Sık geçen başlıklar
beni kimse sevmedi 15
ekşi profilihasta refakatçısı olmak..
allah kimseyi hastane köşelerine düşürmesin.
allah kimseyi hastane köşelerine düşürmesin.
hoşgörüsüz insandır.
aynı şekilde "merhaba" denince "aleykümselam" diyenler de aynı oranda samimiyetsizdir. ben mesela dine inanmayan biri olarak selamun aleykum denildiği zaman nezaketen aleyküm selam diyorum, dilime yapışmıyor, beni küçük düşürmez bu. aynı keza karşı taraf da merhaba denince hırs yaparcasına aleyküm selam dememeli.
hoşgörü ile erimeli bu kutuplar, bağlanmalı insanlar.
aynı şekilde "merhaba" denince "aleykümselam" diyenler de aynı oranda samimiyetsizdir. ben mesela dine inanmayan biri olarak selamun aleykum denildiği zaman nezaketen aleyküm selam diyorum, dilime yapışmıyor, beni küçük düşürmez bu. aynı keza karşı taraf da merhaba denince hırs yaparcasına aleyküm selam dememeli.
hoşgörü ile erimeli bu kutuplar, bağlanmalı insanlar.
oy pusulası.
yakın zaman da iş kazası geçirip ayak tarak kemiğimi parçalamıştim. kendisi 6 ay bana baktı 4 senelik evliyiz yeri geldi tuvalette yardım etti yeri geldi temizliğimi yapti. hatta maç izlemek için 5 kat indirip kahveye bırakıp, maç bitimi tekrar eve çıkardı..
kendisine tapiyorum.
o bir allah iki benim gözüm de.
kendisine tapiyorum.
o bir allah iki benim gözüm de.
- altına tayt giydin mi ? hava buz gibi.
hanım tarafından.
hanım tarafından.
yıl 2007. şafak 125 sayıyorum. mardin / dargecit bölgesinde jandarma komando binasina isparta eğirdir komando okulundan bir tabur geldik.
konteyner tarzı 4 kişilik yerlerde kalıyoruz şartlar eh işte derecesinde.
neyse yine bir operasyondayiz ama hava kapalı yagmur da fazla yok zifiri karanlık etraf.
piç ağaçlar var hepsi birer insana benziyor. alal acele yürüyoruz en arkanin bir önündeyim yağmur başlarsa dere suyu yükselir geçemeyiz diye yardırıyoruz.
neyse hafif tatlı bi rampaya geldik sırtımda bir hayli yük var bir de gece görüşü verdiler 15 bin lira. gece görüşürünu düşünmekten kendimi düşünemiyorum. aradan 5 dakika gecti bi keleş sesi geldi hani boyle seri de 5 yada 6 el ateş ettiler. hemen atladim yere o ara gece görüşü kayboldu kör bir insan gibi elimle gece görüşü arıyorum. tabi bizimkiler başladı sıkmaya ben kendimi toparliyayim diyene kadar el bombası atıldı söyle bi etrafıma baktım meğer bizi derede pusuya düşünmüşler ikiye ayrıldık ben bi karınca yuvasına yatmisim bütün vucudumu yediler kafami kaldiramiyorum o derece silah sesleri var. ben dayanamayıp yer değiştirdim tam o sırada karın bölgemde hafif yanma hissettim ama çok zarar vermedi herhalde taş battı diye düşünüyorum saatler gecti bi sessizlik oldu hava da hafid aydınlandı bazi komutanlar dereye indi 3 tane leş olduğunu soylediler. o arada karin agrisi çekiyorum yorgun bir kurşun yanlamasına girmiş cikmiş. direk diyarbakir devlet hastanesine götürdüler. 20 gun orada yattım ailem geldi istanbula getirdiler beykoz kaymakamı geldi geçmiş olsuna elinde baklavayla.
karti verdiler ücretsiz heryere ulaşım sağlık için aradan 1 sene geçti halıcıoglu askerlik subesinde muayene edildim ve kart iade edildi..
velhasıli o korku ve acıyı hayatim boyunca hiç bir zaman unutmayacağım bir anı oldu bana.
teşekkür editi; o kadar çok mesaj aldım ki hepinizden allah razı olsun..
o gece basınç sebebiyle 32 disi birden dökülen kars'lı devreme selam olsun... garibim 3 ay çorba içti dişleri yapılana kadar..
konteyner tarzı 4 kişilik yerlerde kalıyoruz şartlar eh işte derecesinde.
neyse yine bir operasyondayiz ama hava kapalı yagmur da fazla yok zifiri karanlık etraf.
piç ağaçlar var hepsi birer insana benziyor. alal acele yürüyoruz en arkanin bir önündeyim yağmur başlarsa dere suyu yükselir geçemeyiz diye yardırıyoruz.
neyse hafif tatlı bi rampaya geldik sırtımda bir hayli yük var bir de gece görüşü verdiler 15 bin lira. gece görüşürünu düşünmekten kendimi düşünemiyorum. aradan 5 dakika gecti bi keleş sesi geldi hani boyle seri de 5 yada 6 el ateş ettiler. hemen atladim yere o ara gece görüşü kayboldu kör bir insan gibi elimle gece görüşü arıyorum. tabi bizimkiler başladı sıkmaya ben kendimi toparliyayim diyene kadar el bombası atıldı söyle bi etrafıma baktım meğer bizi derede pusuya düşünmüşler ikiye ayrıldık ben bi karınca yuvasına yatmisim bütün vucudumu yediler kafami kaldiramiyorum o derece silah sesleri var. ben dayanamayıp yer değiştirdim tam o sırada karın bölgemde hafif yanma hissettim ama çok zarar vermedi herhalde taş battı diye düşünüyorum saatler gecti bi sessizlik oldu hava da hafid aydınlandı bazi komutanlar dereye indi 3 tane leş olduğunu soylediler. o arada karin agrisi çekiyorum yorgun bir kurşun yanlamasına girmiş cikmiş. direk diyarbakir devlet hastanesine götürdüler. 20 gun orada yattım ailem geldi istanbula getirdiler beykoz kaymakamı geldi geçmiş olsuna elinde baklavayla.
karti verdiler ücretsiz heryere ulaşım sağlık için aradan 1 sene geçti halıcıoglu askerlik subesinde muayene edildim ve kart iade edildi..
velhasıli o korku ve acıyı hayatim boyunca hiç bir zaman unutmayacağım bir anı oldu bana.
teşekkür editi; o kadar çok mesaj aldım ki hepinizden allah razı olsun..
o gece basınç sebebiyle 32 disi birden dökülen kars'lı devreme selam olsun... garibim 3 ay çorba içti dişleri yapılana kadar..
(bkz: golden retriever)
uysal ve temiz olduğumuz söylenir. babam büyük büyük dedemin senden bir şey olmaz demesiyle köyden kovunca sibiryadan türkiye'ye gelmişiz.
uysal ve temiz olduğumuz söylenir. babam büyük büyük dedemin senden bir şey olmaz demesiyle köyden kovunca sibiryadan türkiye'ye gelmişiz.
masa birleştiriyorsa oğuz türküdür.
herkesin çevresinde en az bir tane bulunur böylelerinden. düşünüp taşınıp bir şey alırsın - ya ne gerek vardı haber verseydin daha ucuza alırdık der çekilir kenara.
sever misin sabaha mı bırakırsın.
sever misin sabaha mı bırakırsın.
bunların dersini bizler vermeliyiz baştakiler zaten ayni kafada..
anasini sikeyim boyle soysuzu dünyaya getirmiş.
edit; gereken yapılacaktır.
anasini sikeyim boyle soysuzu dünyaya getirmiş.
edit; gereken yapılacaktır.
sen yapmazsan başkası yapar müdür, sen bu kafayla devam et. evdeki de yillarca bekler sanırsın.
esad'a hak veriyorum artık, bunların anasını sikmekle çok doğru yapıyormuş.